kawaiinekoanime

Alla inlägg under november 2013

Av Ella - 27 november 2013 11:39

Kon'nichiwa! ^^   

Just nu ser jag på Kamisama no Inai Nichiyoubi. 

Den är en anime och en manga.

Animen kallas även Sunday without god.

Genren: Mystery, Fantasy kanske något mer...

Huvudpersonen heter Ai. En 12-årig tjej.

Här är hon:

   

         

 

De var hon. ^^

Gullig!

Här är en bild på animen:

       

Juste glömde säga att jag är sjuk idag. Det är non jobbig förkylning....      

Jag har varit sjuk sen måndag, men jag tror att jag kanske kan gå i skolan imorgon.

Bye bye nu ska jag fortsätta att slappa så att jag blir frisk. 


Av Ella - 26 november 2013 13:59

Kon'nichiwa! ^^
Jag har sett klar en väldigt sorlig, men bra anime. Den heter Air. Air betyder luft på engelska.
Genren: Drama, romance m.m
Här kommer bilder på animen:

Den bilden gjorde jag själv.

Den här tjejen som har blonde hår är misuzu.

Animen har 13 avsnitt + några special avsnitt.
Bye bye!

@-@

Av Ella - 26 november 2013 13:06

Hej!
Jag har varit sjuk i 2 dagar nu.
Jobbigt!
Det är nån förkylning jag har.

Dom två bilderna är av animerna kamichama Karin och Tokyo mew mew. ^^

Av Ella - 22 november 2013 21:05

Kon'ichiwa! ^^
Förlåt att jag inte bloggat på ett tag.
Jag har många test o läxor och sånt just nu, men jag kommer försöka blogga lite ändå.
I dag är min mormor hemma hos mig. Det är roligt! Och då brukar mamma köpa godsaker o typ tårta, godis och sånt.
Här kommer en bild:

Kawaii?
Det är samma bild på, men jag tog den bilden 3 gånger o lite effekter och så.

Av Ella - 12 november 2013 17:11

                 


                  Kon'nichiwa! ^^
             Jag ser på pandora hearts nu.

             Det är en anime & manga.
             Genren: Fantasy, Drama,
             Ganska mycket romance också.

         bye bye! ^^

        

Av Ella - 11 november 2013 15:42

                                                        Kon'nichiwa! ^^


                                   I dag ska jag skriva om full moon wo sagashite.

                                   Full moon wo sagashite betyder leta efter fullmånen.

                                           Den är en anime och en manga.
                    Genren: Magical girl, Romance, Drama, Tragedy, Supernatural.

                                                        

                                                      

                                                        

                                                       '

                                                 

                                                   

                                               Det var väldigt små bilder

                                               så ni kanske inte ser riktigt,

                                            men tyvärr det får bli så för just nu

                                                känner jag för små bilder för det är

                                                    gulligare tycker jag. ^^

                                                      NEXT TAME MAYBE!=^^

                                                              Okey!?

                                                              Good! 

                                                                        

                                    Det var JÄTTEROLIG att simma i dag med klassen.      

                                           Vi åkte den röda och blåa rutschkan. ^^

                                               Sen fick vi baguette av skolam.

                                                              Mumms!    

                                                                           

                                                           Okej nu till...

                                                            K-A-W-A-I-I      

                                                               


                                                             It's soo cute! ^^    

                                                             

                                                                   CUTE!

                                                          

                                                            I dag är det ju Måndag

                                                         det betyder läxor. 

                                                            Jag är en person som 

                                                           inte gillar läxor alls, men jag

                                                           är bra på att göra läxorna.

                                                    Jag tror nog ingen gillar specielt mycket läxor.

                                                          Eller kanske om det är en rolig läxa, 

                                                                 då gillar jag dom. ^^

                                                                          

                                                            Jag ska nog se på anime nu

                                                                     så bye bye. ^^


                                                                                                                                                                                Bilderna är inte mina! ^^                                 



                                                               

                                    




Av Ella - 11 november 2013 07:15

                           Kon'nichiwa!  

  

                Prova! Mitt namn blir Kutataka. ^^

             Skriv en kommentar vad ditt namn blev


                

PS. Bilden är ifrån www.google.se och jag kom på det av att en annan tjej hade gjort också det

Hennes blogg är www.amainekochan.bloggplatsen.se

Bye bye nu ska jag gå till skolan snart.

Ses sen! 


Av Ella - 10 november 2013 18:30

Yoku (Tja på japanska)

Jag ville säga tack till er som skriver frågor och kommentarer till mig här på bloggen.    

                                   

                   Känns skönt med att det är snart jul. 

                          Jag älskar verkligen julen. ^^

                  Det är SÅ mysigt på julen och man får 

                     massor av olika presenter.

                     Jag fyller år i oktober så först får jag 

                  födelsedags presenter och sen är det jul.

                             Det är väldigt lycksigt!

                                   

                                     Eller hur?

                       I morgon ska min klass i skolan

                         bada. Alltså inomhus! Jag kommer inte ihog vilket badhus det var.  

                    Vi kommer få typ ha kul hella dan för på fredan kommer vi öva att simma o

                         måndagen kommer vi få leka. 

                                          

                                    Nu vill jag vissa några mer kawaii bilder innan jag avslutar inlägget.

                                                  

                                                 En fin julbild! ^^

                                                 

                                                      

                                                            


                                                             JAG VILL ATT MIN BLOGG

                                                             SKA VARA:

                                                                


                                                              Hoppas den är det!

                                                            Kanske inte 100 %, men

                                                             mer än 50 % iallafall.

                                                                      

                                                                 Nu ska jag se på

                                                                    A-N-I-M-E                                                                                                         



                                                              

Presentation


ℰℓℓα ♔

➤ Stalk me ➤
✽ MAL: Kawaiinekoanime ✽
♪ Pinterest: Kawaiinekoanime ♪

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur mår du?
 Aldrig mått bättre
 Jättebra :D
 Bra ^^
 Helt okej ~
 Är sjuk...
 Dåligt :/
 Bajs

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sky Blue Bobblehead BunnySky Blue Bobblehead Bunny
Green Bow Tie
Sky Blue Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards