kawaiinekoanime

Alla inlägg under augusti 2014

Av Ella - 24 augusti 2014 11:04

Hejsan!

Jag är ledsen för mitt dåliga bloggande, men jag har en nyhet :3

The fault in our stars/förr eller senare exploderar jag

Jag har sett den filmen! xD

Jag såg filmen igår och nyheten är att...

DEN HAR KOMMIT PÅ SWEFILMER!!!!

Den finns nu på swefilmer på engelska med svensk text

Gratis! Men man måste ha ett konto och jag har det ;3

Ni som har swefilmer kan se den nu eller

ni som inte har ett swefilmer konto kan göra ett nu :)

Här är addresen: www.swefilmer.com 

Jag tycker filmen var underbar, men den var väldigt sorglig

Den får 5 av 5 hjärtan av mig<3

 AV 

Eller kanske ännu mer hjärtan xD

Ni som inte har sett den filmen MÅSTE se den,

nej jag menar att ni får se den om ni vill :)

Här är Trailen<3

Jag kommer nog också läsa boken<3

MJ

Av Ella - 16 augusti 2014 13:33

Kon'nichiwa!   

Just nu lyssnar jag på musik<3

Här kommer Michael Jackson - Beat It


Detta inlägg blev väldigt kort

Vi ses :)

Av Ella - 13 augusti 2014 18:30

Hejsan (^_^)

Snart börjar skolan igen och det kommer bli jätte kul. Min skola börjar den 18:de augusti (Alltså börjar den om 5 dagar)

Det kommer börja nya personer i min klass, och vi kommer få nytt klassrum och ny avdelning. Vi kommer få betyg och NP som kommer bli lite jobbigt. Vi kommer få lära oss ett nytt språk och jag valde franska c: Jag har saknat mina vänner och jag kommer äntligen få träffa dom igen ^^ Jag skrev ju ''I'm ready for school'' på rubriken, men jag vet faktiskt inte om jag är redo eller inte. Jag är lite nervös, men jag hoppas att allt kommer gå bra :)

Vi ses ^-^

xoxo, Ella

Av Ella - 11 augusti 2014 09:30

Hello (´ ▽ ` )
Today i'm happy C:
Mamma har spelat jätte bra, glad musik tills nu. Helt plötsligt sa mamma nu vill jag lyssna på modärn klassisk musik och den är väldigt sorglig, så jag måste nog gå till mitt rum nu så att jag inte ska börja gråta. (Just kidding) Just nu lyssnar jag på en bra och glad sång xD Och mamma lyssnar på glada låtar nu<3Men hon får lyssna på vad hon vill :)

Hon har faktiskt väldigt bra musik smak, tycker jag<3

Här kommer 2 Avicii låtar som jag gillar:

Avicii - Addicted To You


Avicii - Wake Me Up


♥XOXO, Ella♥

Vi ses i nästa inlägg :3

Av Ella - 10 augusti 2014 13:04

Hello c:

Jag ska kanske se på filmen The fault in our stars.

Den verkar jätte bra<3

Jag har inte läst boken, men jag kanske ska göra det efter att jag har sett filmen.

Här är trailen:


I know

Detta inlägget blev rätt så kort, men vi ses snart igen :)

xoxo, Ella

Av Ella - 9 augusti 2014 09:30

Yes! SierraMarieMakeup är en Youtube kanal som är jätte bra och idag ska jag skriva om henne.

Detta är hennes presentation:

OH HEYYYYY...Soooo I'm Sierra, i'm 20 and I like to make youtube videos about well pretty much everything I love! Fashion, Makeup, Trends, DIY's and a whole lot more so SUBSCRIBE and stick around!

Här kommer några video's som jag gillar :3 Av henne ofc 


1. Summer Tumblr Outfit Ideas!

In this video I show you guys some Summer Outfits Inspired by Tumblr!

Hope you enjoy this summer lookbook!


Den här videon är väldigt fin och hon har fina kläder och jätte bra musik och jag gillar allt om den här videon C:

2. Hair Care Routine & Tips for Growing Hair Long!

Bra video för er som vill få längre hår och det är roligt att se c:


Jag vill också ha långt hår xD

3. The Boyfriend Tag

Jag trycker att de är fina tillsammans<3

4. What To Do This Summer When Bored!

Jag gillar alla dom här videorna och många mer<3

Alla videorna i detta inlägget är gjorda av henne (ofc)

Jag hoppas att du gillar mitt inlägg och...

Vi ses


Av Ella - 8 augusti 2014 12:06

Här kommer 2 Back to school videos

Snart börjar skolan igen och då är det ju bra att veta lite tips och hur att göra snygga ''skolsaker''.

Och den här videon av Bethany Mota är just om att göra sina ''skolsaker'' snyggare, så innan skolan börjar ska jag försöka göra något av detta, eller när skolan har börjat. Då kommer man få mer lust att lära sig eftersom att allt blir snyggare. Min skola börjar den 18:de Augusti, när börjar din?

Här är Back to School videon av Bethany Mota :3  


Här är en Back to School video av Clara Holmberg

Den här videon är gjord 2013, men den var så bra att jag var tvungen att ha med den ändå :)

Det är en Pluggtips video och det är jätte bra tips (SE DEN)

Eftersom att det kommer bli mer prov och läxor och sånt i 6:an så är den här videon jätte bra för mig. Jag kommer ju också få betyg i 6:an och NP och jag är nörvös för det, så den här videon är väldigt bra för att förbereda sig inför skolan. (DÄR NERE)

Idag är det exakt 10 dagar kvar till skolan

Ska jag säga YES! eller NO! ?

Det kommer ju bli jätte kul att träffa mina kompisar och nya personer, men jag längtar inte efter NP och prov och läxor och betyg. Men det kommer säkert gå bra, hoppas jag♥ :)

Vi ses♥

xoxo, Ella

Presentation


ℰℓℓα ♔

➤ Stalk me ➤
✽ MAL: Kawaiinekoanime ✽
♪ Pinterest: Kawaiinekoanime ♪

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur mår du?
 Aldrig mått bättre
 Jättebra :D
 Bra ^^
 Helt okej ~
 Är sjuk...
 Dåligt :/
 Bajs

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sky Blue Bobblehead BunnySky Blue Bobblehead Bunny
Green Bow Tie
Sky Blue Bow Tie

Skapa flashcards