kawaiinekoanime

Alla inlägg under december 2014

Av Ella - 6 december 2014 16:11

Yeah

Jag är i biblioteket (stadsbiblioteket) ^^

Igår såg jag det senaste avsnittet av The Vampire Diaries (tvd). Alltså season 6 episode 9

DEN VAR SOM VANLIGT JÄTTE BRA! 

*Fangirl* TALK börjar NU

SPOILERS SPILERS SPOILERS SPOILERS

Damon gjorde ju så att Alaric tog Jo's magiska grej (Som man kan åka till den andra värden) För Elena och Damon skulle ju rädda Bonnie (Bonnie är fast i en annan värd typ) <3 Dom lyckades komma dit och dom ringde Bonnie och sa att hon skulle komma och att dom skulle rädda henne därifrån. MEN KAI HADE KOMMIT tillbaka till ''den normala värden'' och han hade tagit LIvs krafter så innan Damon och Elena räddade Bonnie, gjorde Liv så att Damon och Elena kom tillbaka. OVH DOM RÄDDADE INTE BONNIE! :( Alltså jag tycker jätte synd om Bonnie för hon var så glad för att komma tillbaka och då när hon kom till platsen där dom skulle mötas så märkte hon att dom inte var där! OCH HON BÖRJADE GRÅTA och jag tycke verligen att det är synd om henne... :( Hon är nu helt ensam i den värden och det värsta av ALLT är att den magiska grejen för att få henne tillbaka tog Kai sönder!!!!!!!!!!! NU kanske dom aldrig kommer kunna rädda henne........ VAD TYCKTE DU OM AVSNITTET???? KOMMENTERA! :D


Ok, vi ses senare :))))))))))

Måste gå nu ^^

Av Ella - 2 december 2014 18:35

Hej   

(förlåt för mitt ganska dåliga bloggande) 

Jag såg precis nu klart avsnitt 9 av ANY (Akatsuki no yona) OCH nu blir det

 Spoilers!!!

Spoilers!!!

Spoilers!!!

Spoilers!!!

Spoilers!!!

(Jag ville bara varna er lite extra ^^)




Det var jätte spännande som vanligt XD Yona har börjat lära sig att skjuta pilbåge  

 

Först går det inte så bra för henne X,D


 

        

Yona träffade o.o Hak x Yona ♥ OH MY GOSH 

 

SES I NÄSTA INLÄGG 

ALLTSÅ IMORGON HOPPAS JAG 


Presentation


ℰℓℓα ♔

➤ Stalk me ➤
✽ MAL: Kawaiinekoanime ✽
♪ Pinterest: Kawaiinekoanime ♪

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur mår du?
 Aldrig mått bättre
 Jättebra :D
 Bra ^^
 Helt okej ~
 Är sjuk...
 Dåligt :/
 Bajs

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sky Blue Bobblehead BunnySky Blue Bobblehead Bunny
Green Bow Tie
Sky Blue Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards