kawaiinekoanime

Alla inlägg under april 2015

Av Ella - 9 april 2015 17:56

Hejsan ^^

Idag har jag varit med mina kompisar på bibblan och på stan, sedan nu har jag spelat Kim Kardasian spelet och bara haft chill. Sen så ska jag till Moon Thai Kitchen som är en Thai resturang. Jag har kommit till avsnitt 14 på kanon 2006 och jag fortsätter antagligen se vidare imorgon eller ikväll. 

 

Detta är Nayuki som är min favorit karaktär i den animen<3

/Ella ses i nästa inlägg

Av Ella - 7 april 2015 10:32

HEEEJ det var lääänge sen  

förlåt för mitt inte-bloggande men nu tror jag att jag är tillbaka^^

Iallafall för idag

Jag byte min blogg adress innan för att jag inte ville att någon skulle kunna komma in, men nu har jag byt den till kawaiinekoanime.bloggplatsen.se igen. Den heter också neko-chan.bloggplatsen.se så att ni vet.


Vad vill ni att jag ska blogga om? (skriv i kommentarerna!) :D

  Om ni vill så kan jag göra en recension om Uta No Prince Sama?

Japp det är fortfarande påsklov hos mig  

Jag har sett exakt 115 animes♥ Och den senaste var Uta No Prince Sama 1000% LOVE ;) Jag ska se nästa säsong om ett tag

 

men först så ska jag se kanon 2006 eftersom att jag har sett den men det var så länge sen och den finns inte på min animelista så jag ska se den och då kommer jag nog komma ihåg mer^^ Jag minns att den är sorglig och mycket feeling♥JAG ÄLSKAR OPENINGEN SÅ HÄR ÄR DEN


Vi ses i nästa inlägg♥ /NEKO

Presentation


ℰℓℓα ♔

➤ Stalk me ➤
✽ MAL: Kawaiinekoanime ✽
♪ Pinterest: Kawaiinekoanime ♪

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur mår du?
 Aldrig mått bättre
 Jättebra :D
 Bra ^^
 Helt okej ~
 Är sjuk...
 Dåligt :/
 Bajs

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sky Blue Bobblehead BunnySky Blue Bobblehead Bunny
Green Bow Tie
Sky Blue Bow Tie

Skapa flashcards