kawaiinekoanime

Alla inlägg under juli 2015

Av Ella - 31 juli 2015 13:45

Hello!   

Idag tänkte jag skriva om animen som heter Blood+ så let's go!


Anime: Blood+

Avsnitt: 50 st

Genre(s): Action, Mystery, Drama, Vampire, Romance, Supernatural ^_^

Handling: Otonashi Saya är en high-school tjej som lever ett fridfullt liv med sin familj. Det enda problemet är att hon inte har några minnen av sitt liv utöver det gångna året. Hennes lyckliga liv kommer förstöras av en händelse som kommer påverka hennes familj och hennes liv. En mystisk man dyker upp men hon vet inte vem han är...

   (tryck på bilden för att komma där jag hittade bilden)

[IMG]http:/s3.zerochan.net/Otonashi.Saya.240.388803.jpg[/IMG]" LÄNK till bild <--

Detta är Saya (där uppe)

 

 


Alla bilderna hittade jag på www.google.se när jag sökte på Blood+ och INGEN AV DE HÄR bilderna är mina!! :) Klicka på blden för att komma till ägaren.


Mitt betyg är ... AV  

Eller...           AV          


Japp där måste ni räkna xD Sorry... men det blir lite mer spännande så...

Jag rekommenderar alltså den här animen men den var ganska blodig så om ni inte gillar det så kanske ni inte ska se den. Men jag klarade av att se den och jag gillar egentligen inte alls blod-serier så himla mkt. Juste ett tips!

Jag såg den här animen på engelska (jag vet ej varför) men jag tyckte det känndes bättre att se den här på engelska för jag tycker den passade mer med engelsk tal. Och detta är faktisk den första animen som jag sett på engelska ^^

Här är den första openingen men det kommer massor av opening & ending eftersom att den har 50 avsnitt.

Okidoki hoppas du gillade detta inlägget så hörs vi<3

bye bye :D 


Av Ella - 30 juli 2015 19:12

Hejsan allihopa! (Jag pratar med mig själv där, va)
Det var länge sen... Jag vet...
Jag förstår att jag inte har några följare nu eftersom att jag inte bloggat på typ hur länge som helst. Det är lugnt för jag bloggar mest för min egen skull ;-) Såklart skulle det vara kul om någon kollade på min blogg då o då, men jaa det tar nog ganska lång tid att få följare/tillbaka dom. Om jag ens hade några följare då.. :) Alla är välkomna att kommentera eller att fråga en fråga om ni är snälla ^^
Det är ni :D annars så kommer jag nog inte svara. Juste, jag är inte heller så snabb på att svara och sånt så det kan ta mellan 1-4 dagar eller kanske ännu mer. Förlåt för det<3
Nuuuuuuuuuuuuuuu börjar jag!!!!
Jippi xD

Just nu läser jag den här underbara mangan och jag shippar då dom på bilden (Kawai Maria & Meguro Shin)
Mangan heter A Devil And Her Love Song på engelska och japanska är det Akuma To Love Song. Det är mycket drama i den här mangan och dessutom så är det mycket mobbing/taskiga personer i den. Ibland så blir jag jättearg när någon gör något taskigt och det gör så att det blir spännande~ Den är inte ongoing och den har 91 chapters.
Genres: Romance, School, Drama, Shoujo~ ^_^
Jag rekommenderar den! Jag är ungefär på chapter 20-någonting.
Okej men, vi hörs! ?
Vi ses i nästa inlägg (som förhoppningsvis är snart) :)

Presentation


ℰℓℓα ♔

➤ Stalk me ➤
✽ MAL: Kawaiinekoanime ✽
♪ Pinterest: Kawaiinekoanime ♪

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur mår du?
 Aldrig mått bättre
 Jättebra :D
 Bra ^^
 Helt okej ~
 Är sjuk...
 Dåligt :/
 Bajs

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sky Blue Bobblehead BunnySky Blue Bobblehead Bunny
Green Bow Tie
Sky Blue Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards