kawaiinekoanime

Direktlänk till inlägg 6 juni 2017

Dag 5 - Den mangan som har fått mig att skratta mest

Av Ella - 6 juni 2017 09:00

☆☆☆HELLO☆☆☆☆

Jag tror att det måste vara Skip Beat mangan,

men jag har inte läst klart den så det räknas nog inte.

 


Om inte Skip Beat! så blir det kanske Gakuen Alice & Love-Beerish!

 

Bild källa: HÄR

 

Förresten, igår så var jag uppe tidigt och promenerade, det är jätteskönt. Jag rekommenderar alla att göra det (även fast det kan vara jobbigt att komma iväg så blir det skönt i slutändan).

Nästa inlägg kommer imorgon klockan 09:15!

 

 /Neko-chan

PS: Förlåt för kort inlägg! Längre imorgon

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ella - 10 augusti 2017 15:07

Kon'nichiwa mina     Idag så var jag på Åbybadet med Julia-chan. Jag vaknade klockan 08:30 bara för det, men vi tänkte att det kanske är bra att "äva sig" för tidiga tider. Jag börjar ju den 17:de alltså om en vecka... Iallafall så gjorde vi mass...

Av Ella - 6 augusti 2017 11:05


Hejsan allihopa!    Jag mår bättre nu och jag tänkter göra en bokrecension på boken "mitt perfekta liv" av Sarah Dessen.    Genre's: Ungdomslitteratur, Kärlek Utgivningår: 2012 Antal sidor: 443 Handling: Macys sommar ligger framför henne,...

Av Ella - 6 augusti 2017 10:30

Ja, som rubriken lyder. Har ni ofta ont i huvudet? Det händer mig minst en gång i veckan (och ibland oftare). Jag tror att det kan bero på att jag inte dricker tillräckligt eller/och att jag anstränger mina ögon.   Iallafall så känner jag mig...

Av Ella - 5 augusti 2017 16:20


Hello from the other side! (Hello - Adele)   Today I'm gonna show you my type of music that I like and I will do the music tag (in swedish of course).  Varför inte tänkte jag? Så därför tänkte jag göra en musik TAG och det här kommer bli jätt...

Av Ella - 4 augusti 2017 11:35

Hejsan ^^ Idag tänkte jag visa några videos av en av mina favorit youtubers. Hon heter Coco Lili på Youtube och hongör hälso/skönhetsreleterande videos och även  lite vloggar/Q&A's.  Jag rekommenderar henne om du vill lära dig engelska samtidig...

Presentation


ℰℓℓα ♔

➤ Stalk me ➤
✽ MAL: Kawaiinekoanime ✽
♪ Pinterest: Kawaiinekoanime ♪

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur mår du?
 Aldrig mått bättre
 Jättebra :D
 Bra ^^
 Helt okej ~
 Är sjuk...
 Dåligt :/
 Bajs

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sky Blue Bobblehead BunnySky Blue Bobblehead Bunny
Green Bow Tie
Sky Blue Bow Tie

Skapa flashcards