kawaiinekoanime

Alla inlägg den 2 augusti 2017

Av Ella - 2 augusti 2017 15:31

Hejsan. Idag var jag hos ungdomsmottagning. 

Jag går där regelbundet och pratar om allt möjligt.

Mamma hade köpt massa jordgubbar så när jag kom hem så blev jag jätteglad över att kunna äta massor med socker på. 

 

När jag skulle hem kom jag på att jag glömt nycklarna hemma och jag blev utelåst. 

Därför bestämde jag mig för att gå till bibblan för att låna en bok. Jag lånade "Mitt perfekta liv" av Sarah Dessen. Jag har redan läst 92 sidor och den är bra hittills. Den är lite sorglig eftersom att den handlar om en tjej vars pappa dött framför henne i en hjärtattack. Jag kan återkomma och berätta vad jag tyckte om den senare när jag läst ut den. 


Just nu ligger jag bara i sängen och lyssnar på låten Good For You - Selena Gomez.

Jag gillar delen när killen kommer in mest. 

Vad tycker ni om låten?

Kram 

/Neko-chan


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


ℰℓℓα ♔

➤ Stalk me ➤
✽ MAL: Kawaiinekoanime ✽
♪ Pinterest: Kawaiinekoanime ♪

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur mår du?
 Aldrig mått bättre
 Jättebra :D
 Bra ^^
 Helt okej ~
 Är sjuk...
 Dåligt :/
 Bajs

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sky Blue Bobblehead BunnySky Blue Bobblehead Bunny
Green Bow Tie
Sky Blue Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards