kawaiinekoanime

Alla inlägg under juni 2014

Av Ella - 24 juni 2014 19:37

Hello, everyone!
Nu har vi hyrt ut våran lägenhet, och det gick väldigt bra. Dom var väldigt trevliga och det är så kul att lyssna på personer som pratar engelska, tycker jag. När jag skulle säga hello så blev det bara "he---j, em, hello".
Ni undrar säkert var jag bor nu???
Jo, jag och mamma bor hos Daniel, min mammas pojkvän. Jag har inte sett på anime på länge. Men jag har läst manga<3 Jag kommer snart att se på anime igen ^^

Sayonara/kawaiinekoanime

Av Ella - 23 juni 2014 22:18

Hello    
Jag och mamma har städat jätte mycket idag. För vi ska hyra ut våran lägenhet i några dagar. Och så länge ska vi kanske bo hos min mormor som bor i Skåne. Eller hos en kompis. Och gästerna måste ju ha rent så vi fick städa grymt mkt. Dom kommer imorgon kl 13:00. Gästerna kommer från Canada och dom pratar engelska,

så jag kanske kan öva mig lite^^ det är 2 tjejer ~
Allt jag har gjort idag:
 Allt vanliga, som att äta, dricka, borsta tänder,OSV
 Damsugat i köket och i mitt rum
 Tvättat kylskåpet
 Vikt tvätt
 Blogga ^^
Kolla in alla bloggar som jag följer
Lyssna på musik<3
Ja det var väl allt.
Good news
Ett nytt chapter av last game har kommit

                                                                             

                                                                  Sayonara/kawaiinekoanime
                                                                     Have a nice evening<3

Av Ella - 22 juni 2014 17:39

Hej, hej! ^^
Idag har jag gjort massor av saker. NOT~
Okej, jag har bara varit hemma och så. Men jag har frågat en kompis om vi kan göra något idag, fast jag har inte fått något svar än. Jag väntar.
Jag ska nog rita något nu för jag har tråkigt.

Sayonara/Kawaiinekoanime
Ha det så bra! :D
Detta inlägg blev väldigt kort, sry -.-

Av Ella - 21 juni 2014 16:35

Kon'nichiwa!
Jag är så hungrig. Min familj har inte ätit lunch än. Men den är snart klar. Det är tur för jag tror att jag nästan kan äta vad som helst nu ^^
Jag har bara sett på tv och ätit frukost och duschat idag. (Och varit med mina katter) Jag har tre stycken och dom är jätte snälla.

Jag kan inte skriva mer nu, matdags!
Sayonara/Kawaiinekoanime

Av Ella - 20 juni 2014 11:57

Kon'nichiwa!

Nu är det midsommar, jippi!

Jag ska nog inte göra något speciellt idag förutom att jag ska äta jordgubbar<3

Och jag kommer nog inte att dansa runt en midsommarstång, för vi har ingen.

♥♥♥ Glad midsommar allihopa! ♥♥♥

Jag hoppas att det är fint väder, jag vet inte om det är fint väder för jag har inte varit ute än.

 

   Sayonara/kawaiinekoanime

Av Ella - 19 juni 2014 20:57

Kon'nichiwa!
Jag läser en bok som heter rädda honom av Camilla Lagerqvist. Den är väldigt bra än så länge ^^
Jag har kommit halvvägs. Den är enkel skriven så att man förstår och allt är bra. (En så länge) Fast jag tror att den kommer fortsätta att vara väldigt bra.
Jag kan skriva av det som står på baksidan (alltså handlingen)

Hade Tawni verkligen rest i tiden? Hur var det möjligt? Sådant händer ju bara i böcker och på film. Hon böjde sig fram mot Tim och viskade:
- Vilket år är det?
Han tittade på henne, sedan log han som om hon skämtade.
- Det är den 19 Juni 1931, viskade han tillbaka.
På sommarlovet åker Tawni till England för att hälsa på sin farmor och farfar. De bor i en liten by vid kusten, och Tawni ser fram emot ett lugnt och skönt lov där. Men tre dagar innan hon ska resa dit börjar hon få konstiga sms. Bara du kan rädda honom! Står det.
Vem är det som messar? Och vem är det hon ska rädda? Plötsligt befinner sig Tawni mitt i ett skrämmande äventyr 80 år bakåt i tiden...
Visst verkar den vara spännande.
Jag tycker det iallafall :D

 

[Bild]

Sayonara/kawaiinekoanime
Hoppas ni tyckte boken verkar bra<3
Ha det så bra!
Imorgon är det midsommar ^^

Av Ella - 19 juni 2014 11:48

Kon'nichiwa!

Sommarlovet är kul, men om jag ska vara ärlig så är jag lite utråkad.

Jag saknar alla mina kompisar<3

Men jag måste se det positiva

Jag ska åka till Skåne där min mormor och morfar och mina kusiner bor.

Sanna är 12 eller 13 år och är jätte snäll. Beata är 10 eller 11 år och hon är också jätte snäll<3

Dom är 2 av mina kusiner

Mina kusiner bor i malmö, men det är väldigt nära och man kan åka snabbtåg dit (från Lund).

Mormor bor i Lomma med sin ''pojkvän'', eller jag tror de var Lomma som det hette. Jag är inte helt säker.

Och hennes pojkvän heter Tommy. Han är snäll. Säger man pojkvän eller man??? Eller kanske något annat??

Om ni vet skicka en kommentar (om ni vill) :D

Just nu är klockan 12:02, och jag vakna ovanligt tidigt för att vara mig idag.

Jag vakna kl 09:35 idag och jag brukar vakna kl 10 eller 11.

Sorry i know it's late... XD

 

Jag har sett klart the melancholy of haruhi suzumiya och den var väldigt bra^^

Som sagt så kommer jag kanske att skriva om den,  men jag är bara 50 % säker på det.

Så jag lovar inget

Vet ni vem keyyo är??

Jag vet!!!!!!!! :D

Hon har 116 051 prenumeranter på sin youtube och hon kallas för keyyo.

Om du inte vet vem hon är sök bara på keyyo på youtube och så hittar du henne,

hon är väldigt roligt och på svt play har hon gjort ett program som heter keyyo & co

Jag skrattar oofta när jag kollar på hennes videos.

5 sätt att få en pojkvän, den här laddade hon upp för ett år sen

Alltså detta är ju en skämt video så man ska ju inte ta ALLT på allar, ni förstår säkert vad jag menar.

Men den är jätte rolig, för tex man ska ju inte spamma en kille tills ni blir blockade.

Hon skämtade, haha XD

Sayonara /kawaiinekoanime

ses i nästa inlägg<3

Av Ella - 15 juni 2014 22:46

Kon'nichiwa! :D

Inget jätte kul har hänt dag,

det enda jag kan komma på är att jag har ätit mentos

Jag håller på att se melancholy of haruhi suzumiya eller Suzumiya Haruhi no Yuuutsu

Den är jätte bra och jag kommer nog skriva om den när jag har sett klart den

 

Sayonara, detta inlägg blev sent

Ha det så bra :D

Nu är jag trött

Guddonaito/(godnatt på japanska)

Presentation


ℰℓℓα ♔

➤ Stalk me ➤
✽ MAL: Kawaiinekoanime ✽
♪ Pinterest: Kawaiinekoanime ♪

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur mår du?
 Aldrig mått bättre
 Jättebra :D
 Bra ^^
 Helt okej ~
 Är sjuk...
 Dåligt :/
 Bajs

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sky Blue Bobblehead BunnySky Blue Bobblehead Bunny
Green Bow Tie
Sky Blue Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards