kawaiinekoanime

Alla inlägg den 12 oktober 2014

Av Ella - 12 oktober 2014 16:27

Hejsan, nu tänkte jag göra en kawaiianime eftersom att det är söndag:3 Det gick ju ut på att jag skulle tipa om en anime eller manga. Idag väljer jag en manga som heter Last Game. Den är väldigt bra C:

Manga: Last Game

Status: Ongoing

Genres: Romance, Comedy, Shoujo.

Story handling: Klicka HÄR flr att komma till myanimelist och läs handlingen :) 

Chapters: 36 st

Ni kan läsa den HÄR på Manga Fox

 

Jag rekommenderar den starkt! Den har fått väldigt bra betyg och det är många som gillar den (Jag är en av dom) <3

Sayonara/Neko

Vi ses i nästa inlägg<3 <3 <3

Av Ella - 12 oktober 2014 09:35

Hejsan ^^
Mitt inlägg raderades precis och då blir jag väldigt irreterad -.-'
Jag är ledsen att jag inte har uppdaterat på bloggen på typ ett halvår :C Jag har haft mkt att göra :3
Här är lite Random saker:
Jag fyller år snart xD Den 19 oktober
Jag har fortfarande 3 katter :D
Jag går i årskurs 6 och jag kollar fortfarande på Anime & Manga ~<3
Jag har kollat på fösta avsnittet på Akatsuki No Yona ~ <3 Jag älskar den ;3 Jag gillar verkligen Yona och Hak <3 Storyn är jätte spännande och jag längtar såå mkt till nästa avsnitt<3 Den har bara ett avsnitt en så länge, på Myanimelist står det inte hur många avsnitt den kommer ha, om ni vet hur många avsnitt den kommer ha KOMMENTERA då ~ xD Jag hoppas den har många avsnitt;3 Jag älskar blandningen med Action, Comedy, Romance, Fantasy, Shoujo och den har det XD

Sayonara/ NekoAnime~

Presentation


ℰℓℓα ♔

➤ Stalk me ➤
✽ MAL: Kawaiinekoanime ✽
♪ Pinterest: Kawaiinekoanime ♪

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur mår du?
 Aldrig mått bättre
 Jättebra :D
 Bra ^^
 Helt okej ~
 Är sjuk...
 Dåligt :/
 Bajs

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sky Blue Bobblehead BunnySky Blue Bobblehead Bunny
Green Bow Tie
Sky Blue Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards