kawaiinekoanime

Alla inlägg den 30 mars 2014

Av Ella - 30 mars 2014 20:29

Hej! ^^

Jag har inte varit hemma i dag

(så det är därför jag inte gjort något på bloggen) 

Men nu tänkte jag skriva om animen attack on titan


Jag har inte sett den här animen så jag vet inte om den är bra eller inte? Är den det? :3 (Kommentera) :)

iallafall nu börjar jag :D

 

Handling: De senaste hundra åren har mänskligheten levt i trygghet innanför de tre enorma murarna Maria, Rose och Sina, som skyddar människorna från de hemska titanerna på utsidan. Eren Jaeger bor i den lilla byn Shiganshina precis utanför Mariamuren tillsammans med sin adoptivsyster Mikasa Ackerman. En dag vänds hela världen upp och ner för när en enorm titan dyker upp och krossar muren. Byn blir totalförstörd av titanerna som...


Genren: Fantasy, Action, Drama, 

Avsnitt: Det är 25 avsnitt o OVA tror jag ;)

 

Om du vill veta mer tryck här - Juste animen kallas också för Shingeki no Kyojin

 

 

           

 

Det monstret (eller vad det är) kallas för titan. Läskigt! 

Det är ju skola imorgon så nu måste jag lägga mig.

Bye bye ^-^

Presentation


ℰℓℓα ♔

➤ Stalk me ➤
✽ MAL: Kawaiinekoanime ✽
♪ Pinterest: Kawaiinekoanime ♪

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur mår du?
 Aldrig mått bättre
 Jättebra :D
 Bra ^^
 Helt okej ~
 Är sjuk...
 Dåligt :/
 Bajs

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sky Blue Bobblehead BunnySky Blue Bobblehead Bunny
Green Bow Tie
Sky Blue Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards