kawaiinekoanime

Alla inlägg den 11 juli 2014

Av Ella - 11 juli 2014 11:33

Kon'nichiwa! ♥
Jag har inte bloggat på ett tag, sorry.
Just nu läser jag Fruits Basket mangan och den är JÄTTE BRA! Jag är på chapter 72, och som jag sa är den jätte bra.
Den är spännande och helt underbar♥Jag har sett animen och jag tycker mangan är bättre. Fast animen är ju också väldigt bra♥ Om du inte har läst/sett den så gör det nu♥Juste, jag har kommit hem från Skåne, och det var jätte roligt där♥Jag träffade Sanna & Beata & Tova (mina kusiner)♥Och jag badade varje dag♥ Det var typ 30 grader♥
♥I'm really happy♥
Min skola börja den 18:de augusti och nu är det 11:de Juli så då är det 7 dagar och en månad kvar tills skolan börjar♥ Asså jag är ju glad för att träffa mina kompisar, men, men vi kommer ha NP(Nationella prov)!! Jag gillar verkligen inte NP, och betyg, och läxor.. O_O
Men jag får hoppas att allt går bra♥
Hoppas! ^^
Jag kommer kanske göra ett till inlägg idag, vi får se♥

                       

♥Sayonara/Ella♥

Presentation


ℰℓℓα ♔

➤ Stalk me ➤
✽ MAL: Kawaiinekoanime ✽
♪ Pinterest: Kawaiinekoanime ♪

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur mår du?
 Aldrig mått bättre
 Jättebra :D
 Bra ^^
 Helt okej ~
 Är sjuk...
 Dåligt :/
 Bajs

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sky Blue Bobblehead BunnySky Blue Bobblehead Bunny
Green Bow Tie
Sky Blue Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards