kawaiinekoanime

Alla inlägg under september 2014

Av Ella - 7 september 2014 11:44

Hej igen   

Jag kände för att skriva ett litet inlägg till :3 

Vi har jätte mycket läxor! Jag ville bara säga det...

Alltså, jag kan skriva ner alla:

1. Engelska frågor

2. Letter To Linda (engelska)

3. Matteboken 

4. Svenska berättelse

5. Gångertabellen 

6. Biologi

7. So - 2014 val

8. Musikläxa

9. Franska

Vi har NIO läxor -.-'

(är det bara jag som tykcer att det är mkt?)

Jag har bara gjort klart matteboken, musikläxan och INGET MER. 

Jag MÅSTE nog jobba på ;_;

Ge mig lycka till <3

Vi ses

Av Ella - 7 september 2014 11:16

Hej, idag kommer jag inte på något att skriva. Så jag tänkte börja att göra KawaiiAnime xD Det går ut på att jag kommer tipsa om en anime eller manga varje Söndag. Och jag kallar detta för KawaiiAnime^^ Let's go!
Jag tipsar om en anime idag, och den heter... Kyoshiro To Towa No Sora
Den är jätte bra! Den har Romance, Drama, Magic, och mera i sig<3  

 


 


 

Kawaii! x3
Vi ses i nästa inlägg

Av Ella - 6 september 2014 18:32

Hello   

Idag är det ju lördag och jag har bara varit hemma hella dagen C:

Jag har ju gått ner till tvättstugan 5 gånger så jag har ändå fått lite ''motion''.

För en timma sedan gjorde jag en hallon smoothie, det är jätte gott<3

Här kommer Right By My Side - Nicki Minaj ft Chris Brown

Här kommer Boom Clap - Charli xcx (Lyrics)

Från filmen The fault in our stars (förr eller senare exploderar jag) Filmen är jättte bra! xD

Jag gillar båda låterna<3 Lyssna :)

xoxo Ella

Vi ses :)

Av Ella - 5 september 2014 23:06

Hejsan ^^
Jag har inte bloggat på länge eftersom att jag inte har haft så mycket tid och jag har ju börjat skolan. Vi har haft det väldigt kul de här veckorna och jag börjar vänja mig lite. Vi har inte fått betyg än, men det kommer. NP är slutet av året om jag har rätt. Vi har börjat med franskan också<3 Det var väldigt svårt, men också väldigt kul ^-^ Vi har typ 8 läxor och jag tycker att det är väldigt mycket... Men jag måste tänka på att alla barn inte får lära sig, så vi borde vara väldigt glada över att vi får gå i skolan. Vi har inte haft något prov än och det är ju bra xD Idag hade jag No, Franska och PA. Pa = planerat arbete, på pa får man jobba med tex matteboken, läxor, och skolarbete. Man får bestämma helt själv vad man ska göra och på pa kan man jobba i fatt i fall man ligger efter.

Min kompis har fyllt år för ett tag sen och detta var hennes födelsedagstårta.
Det ser jätte gott ut C:
xoxo/Ella

Presentation


ℰℓℓα ♔

➤ Stalk me ➤
✽ MAL: Kawaiinekoanime ✽
♪ Pinterest: Kawaiinekoanime ♪

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur mår du?
 Aldrig mått bättre
 Jättebra :D
 Bra ^^
 Helt okej ~
 Är sjuk...
 Dåligt :/
 Bajs

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sky Blue Bobblehead BunnySky Blue Bobblehead Bunny
Green Bow Tie
Sky Blue Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards