kawaiinekoanime

Alla inlägg den 2 augusti 2015

Av Ella - 2 augusti 2015 17:44

Hejsan. hejsan! 

Idag gjorde jag klart min första header och det gick bra för att vara första gången. Tack vare Julia (inuneko) så blev jag väldigt nöjd! TACK SÅ MYCKET!≧◡≦ Hon rekommenderade en sida där man kan göra headers gratis o man behöver inte regristrera sig. Klicka HÄR för att komma till den sidan ^_^(Den heter Picmonkey) Jag gjorde denna header liknande som hon gjorde sin (förlåt för om det känns som att jag härmade dig) :c ♥  I framtiden så kommer jag även testa att göra olika slags headers ;-) ♥


Idag så bestämde jag o min kompis för att se filmen Papertown på bio så det ska vi göra imorgon kl 1ღBåde jag & Alexia har ett bio-kort så det är jättebra! Då slipper vi betala ;-)

 


Nu kommer lite random anime bilder (jättemånga) xD

  

Hon är ifrån en anime tror jag men kommer inte ihåg vilken... '.'

 

 

Gissa vem det är?? :D (där uppe)


 

Och gissa vem det är (hon där uppe)?? :D




         

Okej det var allt för mig idag! Hoppas du har en trevlig kväll så ses vi XOXO

PS: Alla bilderna kommer ifrån google/pinterest (inga tillhör mig!)

STALK ME:

Pinterest: kawaiinekoanime

Myanimelist: kawaiinekoanime


Ja jag heter samma på typ alla sociala medier xD

Presentation


ℰℓℓα ♔

➤ Stalk me ➤
✽ MAL: Kawaiinekoanime ✽
♪ Pinterest: Kawaiinekoanime ♪

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur mår du?
 Aldrig mått bättre
 Jättebra :D
 Bra ^^
 Helt okej ~
 Är sjuk...
 Dåligt :/
 Bajs

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sky Blue Bobblehead BunnySky Blue Bobblehead Bunny
Green Bow Tie
Sky Blue Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards