kawaiinekoanime

Alla inlägg under februari 2016

Av Ella - 21 februari 2016 16:35

Detta är min 2015-2016 Anime Status Lista


Några Animes jag såg 2015

1. Akatsuki No Yona

 


2. Blood+

     

3. Madan ou to vanadis 

 

4. Kuroko No Basket (säsong 3)

5. Kamisama Hajimemashita (säsong 2)

Detta var några av de jag såg men jag såg kanske 15 till max.


Dessa ska jag se 2016

 

Akagami No Shiraykihime season 2 (jag har redan sett 1:an)

 

Attack On Titan Season 1 and 2   

Jag har redan börjat på säsong 1 för 2016 har ju börjat redan för 2

månader sedan men jag är lite sen med detta inlägg. Den är jättebra (jag är på avsnitt 12) !

Prince Of Stride: Alternative

Schwarzesmarken

Shokugeki No Shoma (season 2)

(är inte helt säker om den kommer detta året, men om den gör det vill jag se den)

Vet att detta kom för sent men bättre sent än aldrig! :)

ALLA BILDER ÄR TAGNA IFRÅN google.se vilken betyder att jag INTE ÄGER NÅGON AV DESSA BILDER!

Ha en trevlig kväll så ses vi imorgon antagligen! ;D 

PS Imorgon börjar skolan igen wohooo (försöker vara posetiv här) ;)

Bye

Av Ella - 20 februari 2016 21:18

Hello! It's me
Idag så är det Melodifestivalen men ärligt så ser jag inte den så ofta för det är inte riktigt min musiksmak. Idag så har jag varit med min kompis Sara och jag har läst ut alla chapters i Akatsuki No Yona mangan (som har kommit ut än så länge) för den är ju ongoing. Jag har alltså läst 111 chapters på cirka 4-5 dagar. Yeah! ^^
Här kommer några scener ifrån mangan så detta blir SPOILERS VARNING OM DU INTE LÄST MANGAN !!!
S P O I L E R S
!!!
!!!
!!!

Alltså Yona & Hak snälla!! Yona har iallafall äntligen förstått att hon har känslor för Hak så det är ju ändå på gång! Yaass! Längtar till nästa chapter redan, hoppas det kommer snart!<3
PS: Vet någon om det blir en säsong 2 i Akatsuki No Yona animen??? Ha en trevlig kväll/dag! XO (sorry för lite halvt dåligt inlägg) Kram!

Av Ella - 19 februari 2016 17:52

Hejsan allihopa!

Sedan två/tre år tillbaka så har jag gillat Iggy Azalea's musik. Jag gillade däremot inte Fancy eller Black window (och Pretty Girls sög enligt mig). Sedan Nicki Minaj släppte ut The pinkprint albumet så började jag också lyssna på henne. Beyonce har jag lyssnat sedan jag var 9-10 år (den första låten jag hörde var Crazy In Love och jag älskade den). Iggy Azalea ska släppa ett nytt album i mars detta året (om jag har hört rätt). Hon har sagt att det kommer bli mer hiphop detta album så jag ser verkligen fram emot detta album. Jag gillar Iggy's mer hiphop-aktiga låtar och mindre popiga. Jag tycker att Iggy rappar bra och jag tycker även Nicki Minaj rappar jättebra! Många skriver typ: Nicki the queen of rap och andra skriver Ehh Iggy is the queen. Alltså varför tävla om vem som är bäst?!?!? Jag lyssnar på båda och jag tycker båda är bra på olika sätt liksom vem bryr sig (kanske båda är queen eller ingen alls). 

Iallafall, detta är några låtar som jag gillar!

NICKI MINAJ LIVE 


IGGY AZALEA-work


IGGY AZALEA AZILLION


Alla har såklart olika musiksmaker och alla får gilla vad de vill för musik :D !

Hoppas ni har en bra fredagskväll<3 KRAM

Av Ella - 17 februari 2016 20:26

  


Hejsan. Det var verkligen så HIMLA LÄNGESEN jag bloggade. Jag visste liksom inte om jag ville eller om jag orkade och jag har tänkt flera gånger - Oj då, jag har inte bloggat, men ändå så gjorde jag det inte. Sedan så kände jag typ "press" på att jag måste blogga och då blev det istället att jag inte bloggade alls. Jag tycker man ska blogga för att det är roligt & att man gillar det, jag gillade det men ändå så blev det lite "press" på något sätt. Nu funderar jag på om jag ska börja eller inte. Ärligt så vet jag inte. Jag kan berätta vad som har hänt de senaste månaderna. 

- Jag har blivit 13 år och jag har börjat 7:an

- Jag har mått både bra & dåligt (mycket humörsvängningar)

- Jag gillar fortfarande Anime&Manga men jag är kanske inte lika intreserad som innan (fast jag läser/tittar fortfarande på de som jag gillar) jag har blivit mer kräsen om vad jag gillar hehe. Akatsuki No Yona mangan läser jag nu & animen är 10/10<3

- Nu är det sportlov för mig och jag är 80% av tiden hemma (kanske ännu mer) :) 

- Jag tror inte jag har några följare längre eftersom jag lämnade ju typ er (FÖRLÅT!) men jag tror jag ska försöka test-börja och se om jag gillar det. Och det är lugnt att jag inte har följare men såklart är det alltid kul att ha. Nu ska jag fortsätta läsa mangan Akatsuki No yona och förlåt om detta blev ett deppigt inlägg. Kram!


Presentation


ℰℓℓα ♔

➤ Stalk me ➤
✽ MAL: Kawaiinekoanime ✽
♪ Pinterest: Kawaiinekoanime ♪

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur mår du?
 Aldrig mått bättre
 Jättebra :D
 Bra ^^
 Helt okej ~
 Är sjuk...
 Dåligt :/
 Bajs

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sky Blue Bobblehead BunnySky Blue Bobblehead Bunny
Green Bow Tie
Sky Blue Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards