kawaiinekoanime

Inlägg publicerade under kategorin ♥Anime♥

Av Ella - 26 mars 2014 19:49

Hej! ^^

Idag hade jag musik i skolan xD Vi håller på med en musikal, som vi ska visa för

förskolebarnen. I den gör vi en teater som handlar om några ungdomar som försvinner 

på en ö. Den är rätt så läskig. x_x Jag tror att dom kommer tycka att den är för läskig OX

Vi har också en dans som vi dansar med låten thriller   det kommer bli så kul (=

 

Jag är inte bra på att redovisa varje gång jag gör det blir min röst konstig

Några jobbiga saker:

  • Tills på fredag har vi en jobbig läxa man ska redovisa för hela klassen 
  • Idrott imorgon
  • engelska glosor tills på fredag

 

 

( www.google.se hittade jag bilderna)

 

Jag längtar inte till 6:an 

 

det kommer bli jobbigt med att vi kommer få betyg och nationella proven 

det är inte så att jag inte är bra på ämnena (Jag är normalbra) men varje gång jag blir stressad under ett prov kan jag typ inte tänka

 

Men det kommer nog gå bra! :) Hoppas jag

 

 

Om ni inte vet vilken anime det är så är det Lucky star (på bilden alltså) :)


Jag ska kanske skriva om den animen nån gång :-)

Har bara sett några avsnitt, men har sett många bilder o vidios på den xD

 

//Ella//  Jag ska äta kvällsmat nu

Bye bye

Av Ella - 27 november 2013 11:39

Kon'nichiwa! ^^   

Just nu ser jag på Kamisama no Inai Nichiyoubi. 

Den är en anime och en manga.

Animen kallas även Sunday without god.

Genren: Mystery, Fantasy kanske något mer...

Huvudpersonen heter Ai. En 12-årig tjej.

Här är hon:

   

         

 

De var hon. ^^

Gullig!

Här är en bild på animen:

       

Juste glömde säga att jag är sjuk idag. Det är non jobbig förkylning....      

Jag har varit sjuk sen måndag, men jag tror att jag kanske kan gå i skolan imorgon.

Bye bye nu ska jag fortsätta att slappa så att jag blir frisk. 


Av Ella - 26 november 2013 13:59

Kon'nichiwa! ^^
Jag har sett klar en väldigt sorlig, men bra anime. Den heter Air. Air betyder luft på engelska.
Genren: Drama, romance m.m
Här kommer bilder på animen:

Den bilden gjorde jag själv.

Den här tjejen som har blonde hår är misuzu.

Animen har 13 avsnitt + några special avsnitt.
Bye bye!

@-@

Av Ella - 26 november 2013 13:06

Hej!
Jag har varit sjuk i 2 dagar nu.
Jobbigt!
Det är nån förkylning jag har.

Dom två bilderna är av animerna kamichama Karin och Tokyo mew mew. ^^

Av Ella - 12 november 2013 17:11

                 


                  Kon'nichiwa! ^^
             Jag ser på pandora hearts nu.

             Det är en anime & manga.
             Genren: Fantasy, Drama,
             Ganska mycket romance också.

         bye bye! ^^

        

Av Ella - 11 november 2013 15:42

                                                        Kon'nichiwa! ^^


                                   I dag ska jag skriva om full moon wo sagashite.

                                   Full moon wo sagashite betyder leta efter fullmånen.

                                           Den är en anime och en manga.
                    Genren: Magical girl, Romance, Drama, Tragedy, Supernatural.

                                                        

                                                      

                                                        

                                                       '

                                                 

                                                   

                                               Det var väldigt små bilder

                                               så ni kanske inte ser riktigt,

                                            men tyvärr det får bli så för just nu

                                                känner jag för små bilder för det är

                                                    gulligare tycker jag. ^^

                                                      NEXT TAME MAYBE!=^^

                                                              Okey!?

                                                              Good! 

                                                                        

                                    Det var JÄTTEROLIG att simma i dag med klassen.      

                                           Vi åkte den röda och blåa rutschkan. ^^

                                               Sen fick vi baguette av skolam.

                                                              Mumms!    

                                                                           

                                                           Okej nu till...

                                                            K-A-W-A-I-I      

                                                               


                                                             It's soo cute! ^^    

                                                             

                                                                   CUTE!

                                                          

                                                            I dag är det ju Måndag

                                                         det betyder läxor. 

                                                            Jag är en person som 

                                                           inte gillar läxor alls, men jag

                                                           är bra på att göra läxorna.

                                                    Jag tror nog ingen gillar specielt mycket läxor.

                                                          Eller kanske om det är en rolig läxa, 

                                                                 då gillar jag dom. ^^

                                                                          

                                                            Jag ska nog se på anime nu

                                                                     så bye bye. ^^


                                                                                                                                                                                Bilderna är inte mina! ^^                                 



                                                               

                                    




Av Ella - 10 november 2013 11:56

Kon'nichiwa!   

Jag vaknade kl 11 i dag. Och jag är fofarande trött. Jag är på episode 32 på cardcaptor sakura.     

Som ni säkert vet så gillar jag kawaii saker och allt med kawaii. Sååå...

                          

                             

                       soo kawaii! ^^

                       Eller hur? 

                           

                          JUST NU LYSSNAR JAG PÅ MUSIK.

                                                                                Yay! ^^

                             

                                 Jag kan tippsa om en app som heter Kakao talk.

                                DEt är en chatta app, som man kan chatta med kompisar man

                     kan också ringa grattis. Det finns också grattis kawaii smileysar.Fast vissa kostar lite...

                                         Den är gul och brun.

                                                                                              

                                                  

                                                   Ses sen! ^^

                                         

                       

                        


Av Ella - 9 november 2013 17:05

Kon'nichiwa! ^^
Nu ska jag berätta om Kanon 2006.
Genren: Drama, fantasy, romance
Kanske inte så mycket fantasy och romance, men lite. Jag visste inte riktigt vilka genren det var så jag kollade på vad Wikipedia hade skrivit.

Huvudpersonen är Ayu Tsukimiya.
Det är också en kille med i animen och han är typ också huvudpersonen, men jag visar inte honom.

Ayu!

Ayu!

Mai kawasumi är min favorit person i den animen. Hon är också en av huvudpersonerna.

Mai! ^^

Här är det när hon är liten. Alltså Mai!

Här är hon igen! ^^

Hon är min favorit person i den animen för att:
Jag gillar hennes personlighet
Hon är cool
Hon är snäll
Tro inte att hon aldrig ler för det gör hon. ^^

Bye!

Presentation


ℰℓℓα ♔

➤ Stalk me ➤
✽ MAL: Kawaiinekoanime ✽
♪ Pinterest: Kawaiinekoanime ♪

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur mår du?
 Aldrig mått bättre
 Jättebra :D
 Bra ^^
 Helt okej ~
 Är sjuk...
 Dåligt :/
 Bajs

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sky Blue Bobblehead BunnySky Blue Bobblehead Bunny
Green Bow Tie
Sky Blue Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards