kawaiinekoanime

Inlägg publicerade under kategorin ♥Roliga saker♥

Av Ella - 19 juni 2014 11:48

Kon'nichiwa!

Sommarlovet är kul, men om jag ska vara ärlig så är jag lite utråkad.

Jag saknar alla mina kompisar<3

Men jag måste se det positiva

Jag ska åka till Skåne där min mormor och morfar och mina kusiner bor.

Sanna är 12 eller 13 år och är jätte snäll. Beata är 10 eller 11 år och hon är också jätte snäll<3

Dom är 2 av mina kusiner

Mina kusiner bor i malmö, men det är väldigt nära och man kan åka snabbtåg dit (från Lund).

Mormor bor i Lomma med sin ''pojkvän'', eller jag tror de var Lomma som det hette. Jag är inte helt säker.

Och hennes pojkvän heter Tommy. Han är snäll. Säger man pojkvän eller man??? Eller kanske något annat??

Om ni vet skicka en kommentar (om ni vill) :D

Just nu är klockan 12:02, och jag vakna ovanligt tidigt för att vara mig idag.

Jag vakna kl 09:35 idag och jag brukar vakna kl 10 eller 11.

Sorry i know it's late... XD

 

Jag har sett klart the melancholy of haruhi suzumiya och den var väldigt bra^^

Som sagt så kommer jag kanske att skriva om den,  men jag är bara 50 % säker på det.

Så jag lovar inget

Vet ni vem keyyo är??

Jag vet!!!!!!!! :D

Hon har 116 051 prenumeranter på sin youtube och hon kallas för keyyo.

Om du inte vet vem hon är sök bara på keyyo på youtube och så hittar du henne,

hon är väldigt roligt och på svt play har hon gjort ett program som heter keyyo & co

Jag skrattar oofta när jag kollar på hennes videos.

5 sätt att få en pojkvän, den här laddade hon upp för ett år sen

Alltså detta är ju en skämt video så man ska ju inte ta ALLT på allar, ni förstår säkert vad jag menar.

Men den är jätte rolig, för tex man ska ju inte spamma en kille tills ni blir blockade.

Hon skämtade, haha XD

Sayonara /kawaiinekoanime

ses i nästa inlägg<3

Av Ella - 13 juni 2014 13:11

Hej, hej! ^^
Jag har slutat skolan nu och det är äntligen sommarlov!!! Skolavslutningen var grym!
6-9 sjöng jätte bra, iallafall vissa ;)
Och vi var i Hagakyrkan när vi hade skolavslutningen. Efter att vi hade gjort det så gick alla till skolan och vi fick tårta och saft. Det var jätte gott!
Och vi sa hejdå till våra lärare och det var sorgligt. Gud, jag längtar efter alla i 5:an redan. (Jag går i 5:an)
Eller vänta nu... Jag går ju i 6:an. Det kan man säga :D
Jag har alla mobil nr iallafall så jag kan ju ringa dom och kanske träffas.Jag menar vi kommer ju få betyg o NP och det är ju jätte jobbigt! Fast jag längtar efter alla kompisar^^
I'm feeling happy and sad.
Glad för:
1. Det är sommarlov!
2. Inga läxor eller prov
3. Glass, bada, sola
4. Sovmorgon :D
5. Ledigt
6. Åka till Skåne
7. Bada ännu mer

8. Se på anime <3

9. läsa manga

10. Lyssna på musik och kolla på youtube
Ledsen för:
1. Man kan inte träffa kompisarna lika ofta. (Och alla i klassen) och (en viss person)
2. Vi kommer inte ha Pernilla & Daniel som lärare längre.
Jag hade 10 positiva och 2 negetiva saker. Så det är ju ändå rätt så bra, antar jag. Jag längtar redan till kompisarna.
Okej, nu får jag sluta tjata om det.. Hehe. Jag ska se det positiva istället. :D juste, glad sommar allihopa!
Sayonara/Kawaiineko
Vi ses i nästa inlägg ^w^

 

Av Ella - 7 juni 2014 14:15

 Kon'nichiwa! 
Just nu lyssnar jag på Stay av Rihanna. Jag tycker om den sången.
Jag har börjat att prenumera på KP och det är bra :D

Här är en bild/plansch på Selena Gomez som jag fick i tidningen Glitter. Glitter är också en bra tidning.

Denna bilden/planschen fick jag i KP, men när jag skulle ta bilden kom Harry inte med. Ni som inte vet är det 1D på bilden. Jag gillar dom inte så jätte mycket. (Bli inte ledsna.) Men jag ville vissa bilden för er som gillar 1D.

Sayonara/Kawaiineko<3
Ha en fortsätt trevlig dag! :D

Av Ella - 1 juni 2014 20:45

Kon'nichiwa! 

Detta kommer bli ett kort inlägg för jag ville bara lägga ut en bild.

Jag har inte bloggat idag för att jag inte haft tid (sry)

Här kommer en bild på hela sailor moon familjen (eller vad man ska kalla det) som chibis

Den här har jag inte gjort jag hittade bara bilden på google

 

I like this <3

Nu ska jag läsa en jätte bra bok som jag läser och det är jätte spännande ^^

Sayonara/Kawaiineko 

Vi ses i nästa inlägg


Av Ella - 31 maj 2014 18:46

Kon'nichiwa!
Idag har jag gjort en chibi i ett spel som heter chibi maker på datorn. Den jag har som profilbild nu och en annan. Den andra som jag har gjort är Sailor Moon. Här kommer en bild på den.

                                                 

Visst är den lik Sailor Moon. Jag tog lite hjälp med att göra den.
Sayonara/Kawaiineko
Skriv gärna en kommentar vad du tyckte om den.

Av Ella - 29 maj 2014 12:15

Kon'nichiwa!
Jag har spelar Hay Day på mobilen, och det är ett roligt spel. Ni som inte vet så har man en bondgård som man sköter om och djur som man mattar & man kan tex få mjölk från kor och ägg från hönorna.
Sedan gör man olika leveranser. Och får pengar och av det kan man köpa olika varor. Och så har man olika maskiner som tex kan göra popcorn och bröd och paj och ost och grädde och massor mer. Man kan också köpa äppelträd och hallonbuskar.
Och man kan också odla andra saker tex vete, pumpa, sockerrör och andra saker. Jag rekommenderar att ni som inte har det ska ladda ner det. Fast det är ett väldigt populärt spel så dom flesta kanske har det, men om det är någon som inte har det så kanske ni blir sugna på att ladda ner det nu.
Vem vet?
Hoppas att jag hjälpte iallafall :D

Det är min bondgård, den är mycket större men man kan inte se hela. Och jag är bara i level 19. Och jag har slösat på diamanterna, innan hade jag 15 st. Hehe ~~
Iallafall det är jätte roligt!
Sayonara/Kawaiineko
Ha en bra dag XD
Jag kanske gör ett till inlägg idag.

Av Ella - 20 april 2014 22:02

Sandrai taggade mig att jag skulle göra detta ( tack så mycket )


Det går ut på att man ska skriva 30 awesome saker om sig själv

Här är reglerna:

1: Skriv en lista med minst 30 bra saker med dig själv. Det kan vara saker på både insidan och utsidan.

2: Tagga andra bloggar, du kan inte tagga en blogg som taggat din (obviosuly), och uppmana dom att göra samma sak.

3: Du får inte skriva "jag tror att jag är [bra egenskap]", "jag tycker att jag är ganska [bra egenskap]". Även om du är osäker så ska du skriva att det här är vad du är. "Jag är snäll", "jag har bra lokalsinne". Det är hur du uppfattar dig själv. The List of Awesome har inte plats för blyghet och ödmjukhet, det får vi nog med i vardagen. 

5: Don't hold back. WE ALL KNOW YOU'RE AWESOME, IT'S TIME TO ADMIT IT.

6: Den sista punkten på din lista måste vara "I'm awesome".

 


        1. Jag är snäll
        2. Jag är smart
        3. Jag är bra på att skriva fint
        4. Jag är empatisk ( det betyder att man bryr sig om andra och förstår hur andra känner ) 
        5. Jag är bra på att dansa
        6. I have awesome pets 
        7. Jag kan mycket 
        8. Jag är kreativ 
        9. Jag har bra betyg i skolan 
        10. Jag älskar anime/manga
        11. Jag är rolig
        12. Jag har min egen stil 
        13. Mina vänner är snälla
        14. Jag har 2 coola idoler
        15. Jag bor i en fin lägenhet 
        16. I have a awesome family 
        17. Jag är bra på att läsa
        18. Jag är cool
        19. Jag ser människor 
        20. Jag älskar filmer ( som är bra )
        21. Jag säger alltid förlåt ( nästan )
        22. Jag gillar att blogga xD
        23. Jag har fina kläder
        24. Jag tänker innan jag gör
        25. Jag är inte allergisk mot något
        26. Jag är bra på sport ( hyfsat )
        27. Jag är vem jag är 
        28. Jag är konstnärlig 
        29. Jag har inga syskon 
        30. I'm awesome

Nu kommer jag ju på ännu mer, men det ska ju vara 30 :3

Ni som jag taggar ska göra ett sånt här inlägg


Okej, jag taggar dom här:

Manga-animefever

meichan

AmaiNekoChan som också kallas för NekoChan

Kawaii lovers 

Såklart har jag jätte många mer bloggar som jag älskar men nästan alla hade blivit taggade

Och om jag glömde någon ( kommentera )


Sayonara

Av Ella - 13 april 2014 10:00

                    

Hello ~ 

Jag byte rubriken! Innan var det så här: Dag 12 - En Ecchi bild från din favorit serie 

Men jag gillar verkligen inte ecchi så jag byte rubrik!! Hoppas det är okej :3

Nej tyvärr jag vill inte lägga ut en konstig bild   

Istället blir det så här: Dag 12 - Fina/kawaii anime bilder

MYCKET BÄTTRE   

Okej här kommer fina/kawaii bilder o gifs

 

 

Ämne: Kawaii picture/gifs

 

kawaii

 

 

 

 

Kawaii

 

Sayonara 

Nu ska jag läsa manga :3

                               


 

                      


Presentation


ℰℓℓα ♔

➤ Stalk me ➤
✽ MAL: Kawaiinekoanime ✽
♪ Pinterest: Kawaiinekoanime ♪

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur mår du?
 Aldrig mått bättre
 Jättebra :D
 Bra ^^
 Helt okej ~
 Är sjuk...
 Dåligt :/
 Bajs

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sky Blue Bobblehead BunnySky Blue Bobblehead Bunny
Green Bow Tie
Sky Blue Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards