kawaiinekoanime

Inlägg publicerade under kategorin ♥Youtube♥

Av Ella - 9 augusti 2014 09:30

Yes! SierraMarieMakeup är en Youtube kanal som är jätte bra och idag ska jag skriva om henne.

Detta är hennes presentation:

OH HEYYYYY...Soooo I'm Sierra, i'm 20 and I like to make youtube videos about well pretty much everything I love! Fashion, Makeup, Trends, DIY's and a whole lot more so SUBSCRIBE and stick around!

Här kommer några video's som jag gillar :3 Av henne ofc 


1. Summer Tumblr Outfit Ideas!

In this video I show you guys some Summer Outfits Inspired by Tumblr!

Hope you enjoy this summer lookbook!


Den här videon är väldigt fin och hon har fina kläder och jätte bra musik och jag gillar allt om den här videon C:

2. Hair Care Routine & Tips for Growing Hair Long!

Bra video för er som vill få längre hår och det är roligt att se c:


Jag vill också ha långt hår xD

3. The Boyfriend Tag

Jag trycker att de är fina tillsammans<3

4. What To Do This Summer When Bored!

Jag gillar alla dom här videorna och många mer<3

Alla videorna i detta inlägget är gjorda av henne (ofc)

Jag hoppas att du gillar mitt inlägg och...

Vi ses


Av Ella - 8 augusti 2014 12:06

Här kommer 2 Back to school videos

Snart börjar skolan igen och då är det ju bra att veta lite tips och hur att göra snygga ''skolsaker''.

Och den här videon av Bethany Mota är just om att göra sina ''skolsaker'' snyggare, så innan skolan börjar ska jag försöka göra något av detta, eller när skolan har börjat. Då kommer man få mer lust att lära sig eftersom att allt blir snyggare. Min skola börjar den 18:de Augusti, när börjar din?

Här är Back to School videon av Bethany Mota :3  


Här är en Back to School video av Clara Holmberg

Den här videon är gjord 2013, men den var så bra att jag var tvungen att ha med den ändå :)

Det är en Pluggtips video och det är jätte bra tips (SE DEN)

Eftersom att det kommer bli mer prov och läxor och sånt i 6:an så är den här videon jätte bra för mig. Jag kommer ju också få betyg i 6:an och NP och jag är nörvös för det, så den här videon är väldigt bra för att förbereda sig inför skolan. (DÄR NERE)

Idag är det exakt 10 dagar kvar till skolan

Ska jag säga YES! eller NO! ?

Det kommer ju bli jätte kul att träffa mina kompisar och nya personer, men jag längtar inte efter NP och prov och läxor och betyg. Men det kommer säkert gå bra, hoppas jag♥ :)

Vi ses♥

xoxo, Ella

Av Ella - 23 juli 2014 15:01

Kon'nichiwa!   

Jag hade tid över igår så jag gjorde ett tidsinställt inlägg till idag.

Här kommer 2 videos :3


Justin Timberlake and Jay z - Holy Grail 



Den är väldigt bra<3




Amanda Fondell - All This Way (Hon vann idol 2011 i sverige) 

Jag tycker att den är bra (^.^)

Just nu ser jag Toradora..

Hehe jag har inte sett den än (även fast den är populär), men nu gör jag det iaf ^_^

Jag är på episode 10 och den är ju JÄTTE bra<3 (I Love Toradora)

 



xoxo,

Ella

Av Ella - 20 juli 2014 12:18

 Gud, jag längtar verkligen till nästa avsnitt av Ao Haru Ride (^_^)

 Jag har inte läst mangan, men den verkar också jätte bra.

   

Jag längtar också till Glasslip, Gekkan Shoujo nozaki-kun, free och några till<3

Just nu lyssnar jag på musik

 Summer - Calvin Harris (Lyrics)

Jag älskar den :)

XOXO/Ella


Av Ella - 19 juli 2014 19:24

Jag har sett klart filmen The Last Song idag och den var jätte bra. Och den var också sorglig ;-;

Den filmen rekommenderar jag verkligen till er som gillar romantik, drama.

Fast det fanns också vissa scener som var roliga, tycker jag =)

HandlingSjuttonåriga Veronica "Ronnie" Millers liv vändes upp och ned när hennes föräldrar skiljde sig och hennes pappa flyttade från New York till North Carolina, Georiga. Tre år senare är hon fortfarande arg på sina föräldrar, särskilt hennes far. En dag så beslutar hennes mamma sig för att det skulle vara kul om hon skickade Ronnie tillsammans med hennes yngre bror Jonah till North Carolina under sommaren, så att Ronnie kan få chansen att få umgås med sin pappa. Ronnies far, som är en före detta konsertpianist och lärare, lever ett lugnt liv i North Carolina. Han är helt fördjupad i sitt arbete att skapa ett konstverk, som kommer att bli mittpunkten i en lokal kyrka. Ronnie lyckas senare hitta något som både hon och hennes pappa har gemensamt - musiken.

Tid: 197 minuter (2 tmmar och 77 minuter)

Källa (För handlinen)  HÄR - Wikipedia 


         Här är en bild på filmen:

               

            Här är trailen till filmen:

Jag såg den på engelska, med svensk text. 

XOXO/Ella


Av Ella - 12 juli 2014 10:22

♥Kon'nichiwa, mina!♥
Idag och igår har jag kollat på Youtube väldigt mycket och jag hittade Bethany Mota (på youtube).
Detta är Bethany Mota's presentation

                                                  

   Hey, I'm Bethany!

(You can call me Beth) and I'm a teenage girl from California. I make videos about hair, makeup, fashion, DIY projects, and basically anything that I love. I hope that my channel can put a smile on your face and give you     some cool ideas. So join in and be a part of the family! :)


 ♥Här är 2 video's som hon har gjort, kolla dom♥


♥Jag gillar henne väldigt mycket♥

♥Hon gör bra video's♥

♥Och hon kommer ju ifrån California så hon pratar engelska

och det är bra för då lär jag mig mer engelska♥

xoxo Ella

Av Ella - 19 juni 2014 11:48

Kon'nichiwa!

Sommarlovet är kul, men om jag ska vara ärlig så är jag lite utråkad.

Jag saknar alla mina kompisar<3

Men jag måste se det positiva

Jag ska åka till Skåne där min mormor och morfar och mina kusiner bor.

Sanna är 12 eller 13 år och är jätte snäll. Beata är 10 eller 11 år och hon är också jätte snäll<3

Dom är 2 av mina kusiner

Mina kusiner bor i malmö, men det är väldigt nära och man kan åka snabbtåg dit (från Lund).

Mormor bor i Lomma med sin ''pojkvän'', eller jag tror de var Lomma som det hette. Jag är inte helt säker.

Och hennes pojkvän heter Tommy. Han är snäll. Säger man pojkvän eller man??? Eller kanske något annat??

Om ni vet skicka en kommentar (om ni vill) :D

Just nu är klockan 12:02, och jag vakna ovanligt tidigt för att vara mig idag.

Jag vakna kl 09:35 idag och jag brukar vakna kl 10 eller 11.

Sorry i know it's late... XD

 

Jag har sett klart the melancholy of haruhi suzumiya och den var väldigt bra^^

Som sagt så kommer jag kanske att skriva om den,  men jag är bara 50 % säker på det.

Så jag lovar inget

Vet ni vem keyyo är??

Jag vet!!!!!!!! :D

Hon har 116 051 prenumeranter på sin youtube och hon kallas för keyyo.

Om du inte vet vem hon är sök bara på keyyo på youtube och så hittar du henne,

hon är väldigt roligt och på svt play har hon gjort ett program som heter keyyo & co

Jag skrattar oofta när jag kollar på hennes videos.

5 sätt att få en pojkvän, den här laddade hon upp för ett år sen

Alltså detta är ju en skämt video så man ska ju inte ta ALLT på allar, ni förstår säkert vad jag menar.

Men den är jätte rolig, för tex man ska ju inte spamma en kille tills ni blir blockade.

Hon skämtade, haha XD

Sayonara /kawaiinekoanime

ses i nästa inlägg<3

Av Ella - 6 juni 2014 11:30

♥ Kon'nichiwa! Förlåt, jag har inte bloggat på ett tag.

Jag vill visa en sång som jag verkligen gillar.

Här kommer videon på den, och den heter: du var så mycket av Sofijah 

Jag tror den handlar om en tjej som var ihop med en kille och killen lämnade henne 

När jag hör den tänker jag på det

Den är så himla bra! ^o^

Presentation


ℰℓℓα ♔

➤ Stalk me ➤
✽ MAL: Kawaiinekoanime ✽
♪ Pinterest: Kawaiinekoanime ♪

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur mår du?
 Aldrig mått bättre
 Jättebra :D
 Bra ^^
 Helt okej ~
 Är sjuk...
 Dåligt :/
 Bajs

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sky Blue Bobblehead BunnySky Blue Bobblehead Bunny
Green Bow Tie
Sky Blue Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards