kawaiinekoanime

Inlägg publicerade under kategorin ♥Anime Bilder♥

Av Ella - 31 maj 2014 18:46

Kon'nichiwa!
Idag har jag gjort en chibi i ett spel som heter chibi maker på datorn. Den jag har som profilbild nu och en annan. Den andra som jag har gjort är Sailor Moon. Här kommer en bild på den.

                                                 

Visst är den lik Sailor Moon. Jag tog lite hjälp med att göra den.
Sayonara/Kawaiineko
Skriv gärna en kommentar vad du tyckte om den.

Av Ella - 30 maj 2014 13:25

Hello again, det inlägget jag gjorde precis blev rätt så kort så jag tänkte göra ett till nu.

Jag tänker se den animen, den verkar vara bra och den heter arcana famiglia.
<3 jag gjorde bilden <3
Blev den bra, kommentera gärna ^w^
Inget speciellt har hänt idag förutom att jag har chattat med mina kompisar och så, men det gör jag ju varje dag.

Jag har inte så mycket mer att skriva.
Sayonara/Kawaiineko ^?^

Av Ella - 23 maj 2014 13:55

Hello!   

Jag skrev på engelska för att

jag har precis haft engelska lektion. 

GUD SÅ VARMT DET ÄR! typ 30 grader

Just nu är det 26 grader i skuggan 

och i solen är det nog 33 grader ungefär ~

Iallafall i Göteborg 

 

Jag önskar att jag skulle ha massor av glass i kylen just nu.

 

   

Så sugen jag är på glass, chokladglass, vaniljglass, hallonglass, mangoglass, jordgubbsglass <3

Min kompis ska kanske komma hem till mig idag 

I'm happy!

It's Friday!

it's the weekend!

  

Nu ska jag se på anime eller kanske läsa manga  ♥

Sayonara/kawaiineko

Presentation


ℰℓℓα ♔

➤ Stalk me ➤
✽ MAL: Kawaiinekoanime ✽
♪ Pinterest: Kawaiinekoanime ♪

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur mår du?
 Aldrig mått bättre
 Jättebra :D
 Bra ^^
 Helt okej ~
 Är sjuk...
 Dåligt :/
 Bajs

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sky Blue Bobblehead BunnySky Blue Bobblehead Bunny
Green Bow Tie
Sky Blue Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards