kawaiinekoanime

Alla inlägg den 9 november 2013

Av Ella - 9 november 2013 17:05

Kon'nichiwa! ^^
Nu ska jag berätta om Kanon 2006.
Genren: Drama, fantasy, romance
Kanske inte så mycket fantasy och romance, men lite. Jag visste inte riktigt vilka genren det var så jag kollade på vad Wikipedia hade skrivit.

Huvudpersonen är Ayu Tsukimiya.
Det är också en kille med i animen och han är typ också huvudpersonen, men jag visar inte honom.

Ayu!

Ayu!

Mai kawasumi är min favorit person i den animen. Hon är också en av huvudpersonerna.

Mai! ^^

Här är det när hon är liten. Alltså Mai!

Här är hon igen! ^^

Hon är min favorit person i den animen för att:
Jag gillar hennes personlighet
Hon är cool
Hon är snäll
Tro inte att hon aldrig ler för det gör hon. ^^

Bye!

Av Ella - 9 november 2013 14:52

                                                                     

                                                                    


                                                                       Hai! 

                                                      Just nu lyssnar jag på musik. ^^

                                               Vad görrrrrr ni dåååååå?

                                           Jag ska snart äta lunch, men jag har fofarande morgon rock på mig.   

                                               Just nu lyssnar jag på musik.    

                                                                     Vad

                                                                    gör

                                                                      ni

                                                                       ?

                                                                          

                                                            Jag älskar kawaii saker!

                                                            så...

                                                                 


                                                                        Gullig va?

                                                               Alla de här gulliga sakerna hittar jag på www.google.se

                                                              eller www.glitter-graphics.com

                                                                                

                                                                          Okej!?    

                                                                    Jag är på episode 30 på cardcaptor sakura.

                                                                          

                                                                         I'm still sleepy!    

                                                                       Okej! några anime tips.

                                                                      

                                                               Anime: Lucky star

                                                                           

                                                                 DEN ANIMEN SÄGS VARA BRA.

                                                                  men jag har alldrig sett den.

                                                                                2.

                                                                          

                                                        Anime: Happiness!

                                                          Bye bye jaG SKA ÄTA NU.   


Av Ella - 9 november 2013 12:40

Skip beat är också en av mina favorit animer. Mina favorit animer är kaichou wa maid sama, vampire knight, kodocha, gukuen alice, kamichama Karin, Fortune arterial, chugo chara. Jag har mer, men dom är typ de animerna jag gillar bäst.
I dag så skriver jag om skip beat.

Handling: Det är en berättelse om Kyoko Mogami, en 16-årig tjej som upptäcker att hennes barndomsvän, Sho Fuwa, bara använder henne som en "hushållerska" då han klättrar upp för att bli den populäraste idolen i hela Japan. Rasande med ett brustet hjärta svär hon att hämnas genom att bli populärare än han inom nöjesbranschen.
Genren: comedy, romance, chowbiz, musik.
Källa: Wikipedia
^^


Skönt med Helg nu! ^^
Ses

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


ℰℓℓα ♔

➤ Stalk me ➤
✽ MAL: Kawaiinekoanime ✽
♪ Pinterest: Kawaiinekoanime ♪

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur mår du?
 Aldrig mått bättre
 Jättebra :D
 Bra ^^
 Helt okej ~
 Är sjuk...
 Dåligt :/
 Bajs

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sky Blue Bobblehead BunnySky Blue Bobblehead Bunny
Green Bow Tie
Sky Blue Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards