kawaiinekoanime

Alla inlägg den 10 november 2013

Av Ella - 10 november 2013 18:30

Yoku (Tja på japanska)

Jag ville säga tack till er som skriver frågor och kommentarer till mig här på bloggen.    

                                   

                   Känns skönt med att det är snart jul. 

                          Jag älskar verkligen julen. ^^

                  Det är SÅ mysigt på julen och man får 

                     massor av olika presenter.

                     Jag fyller år i oktober så först får jag 

                  födelsedags presenter och sen är det jul.

                             Det är väldigt lycksigt!

                                   

                                     Eller hur?

                       I morgon ska min klass i skolan

                         bada. Alltså inomhus! Jag kommer inte ihog vilket badhus det var.  

                    Vi kommer få typ ha kul hella dan för på fredan kommer vi öva att simma o

                         måndagen kommer vi få leka. 

                                          

                                    Nu vill jag vissa några mer kawaii bilder innan jag avslutar inlägget.

                                                  

                                                 En fin julbild! ^^

                                                 

                                                      

                                                            


                                                             JAG VILL ATT MIN BLOGG

                                                             SKA VARA:

                                                                


                                                              Hoppas den är det!

                                                            Kanske inte 100 %, men

                                                             mer än 50 % iallafall.

                                                                      

                                                                 Nu ska jag se på

                                                                    A-N-I-M-E                                                                                                         



                                                              

Av Ella - 10 november 2013 11:56

Kon'nichiwa!   

Jag vaknade kl 11 i dag. Och jag är fofarande trött. Jag är på episode 32 på cardcaptor sakura.     

Som ni säkert vet så gillar jag kawaii saker och allt med kawaii. Sååå...

                          

                             

                       soo kawaii! ^^

                       Eller hur? 

                           

                          JUST NU LYSSNAR JAG PÅ MUSIK.

                                                                                Yay! ^^

                             

                                 Jag kan tippsa om en app som heter Kakao talk.

                                DEt är en chatta app, som man kan chatta med kompisar man

                     kan också ringa grattis. Det finns också grattis kawaii smileysar.Fast vissa kostar lite...

                                         Den är gul och brun.

                                                                                              

                                                  

                                                   Ses sen! ^^

                                         

                       

                        


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


ℰℓℓα ♔

➤ Stalk me ➤
✽ MAL: Kawaiinekoanime ✽
♪ Pinterest: Kawaiinekoanime ♪

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur mår du?
 Aldrig mått bättre
 Jättebra :D
 Bra ^^
 Helt okej ~
 Är sjuk...
 Dåligt :/
 Bajs

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sky Blue Bobblehead BunnySky Blue Bobblehead Bunny
Green Bow Tie
Sky Blue Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards