kawaiinekoanime

Alla inlägg under november 2013

Av Ella - 4 november 2013 12:33

Kon'nichiwa!
Jag ska vissa en anime nu, som heter vampire knight. Den är väldigt populär!

Det finns också en säsong 2. Då heter den vampire knight guilty.

Hej då!

Av Ella - 4 november 2013 07:18

Kon'nichiwa!
Jag har sett en väldigt bra vampyr anime för ett tag sen.
Handling:
Den handlar om en kille som börjar en skola och efter ett tag inser han att en av tjejerna är en vampyr.
Genren: romance, drama, vampire, school

Det här är Erika!

Erika!

Hej då!
Ses sen ^^

Av Ella - 4 november 2013 06:32

Kon'nichiwa!
I dag så börjar skolan. Jobbigt!
Det jobbigaste med skolan är nog läxorna, det som är bra med skolan är att träffa kompisar. Jag är jätte trött nu. Kl är 06:30 nu. Annars kan det vara ändå lite kul att lära sig.
Hej då ^^

Av Ella - 3 november 2013 17:21

Kon'nichiwa!
Just nu ser jag på Cardcaptor sakura.
Den är bra och rolig.
Cardcaptor Sakura handlar om den 10-åriga tjejen Sakura Kinomoto. I första avsnittet råkar hon öppna en bok med titeln "The Clowbook", vilken tillhörde en trollkarl vid namn Clow Reed, varpå en massa kort flyger ut ur den. Eftersom korten oftast skapar kaos där de uppträder måste Sakura fånga in dem igen. Hon följs åt av väktaren Keroberos, ett litet gult flygande djur, och några kamrater.
Sakura är generellt en glad och gullig tjej som går i fjärde klass vid seriens början. Hon bor i ett litet hus med sin pappa Fujitaka och sin storebror Toya som alltid kallar henne för monster, vilket hon brukar svara på genom att stampa på hans fot.
Shaoran är en utbytesstudent från Hong Kong som kom till Sakuras klass i början av serien. Han är ganska kall mot Sakura i början, men sen blir han...
Jag har tagit lite av texten ifrån Wikipedia.
Ha en fortsättning trevlig kväll.
Ella

Av Ella - 3 november 2013 14:45

Kon'nichiwa! (Hej på japanska) ^-^

Den här bloggen skapade jag i dag.  :)

Den kommer vara om vardag, anime söta saker, mm.

Jag har haft 2 bloggar innan, men dom finns inte längre.

Det här inlägget skriver jag typ inte om något speciellt bara om vad jag kommer skriva om på

den här bloggen.

Sayonara ( Hej då på japanska )

Ses sen!




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


ℰℓℓα ♔

➤ Stalk me ➤
✽ MAL: Kawaiinekoanime ✽
♪ Pinterest: Kawaiinekoanime ♪

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur mår du?
 Aldrig mått bättre
 Jättebra :D
 Bra ^^
 Helt okej ~
 Är sjuk...
 Dåligt :/
 Bajs

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sky Blue Bobblehead BunnySky Blue Bobblehead Bunny
Green Bow Tie
Sky Blue Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards