kawaiinekoanime

Alla inlägg den 2 april 2014

Av Ella - 2 april 2014 16:44

Kon'nichiwa!   

Det här var svårt! Jag har ju tusen favorit animes C:

Okej jag väljer 5 av dom xD 

(Det var dom här jag kom på just nu)

 

1. Clannad

   

 

2. Inu x boku ss 


3. Full metal panic

 

 

4. Kamisama hajimemashita

 

5. kaichou wa maid sama

 

 Clannad har jag inte sett klart än men den animen är ju så himla bra (jag håller på med den)

så den är helt klart nr 1! Den är också väldigt sorglig   

Jag har inte kommit till säsong 2 än men hittills är den jätte bra :3

Bye bye

Av Ella - 2 april 2014 16:11

Kon'nichiwa! :3

Jag ville säga att jag är med på en sak som heter kolla bloggen på izzans blogg 

Om du trycker här kommer du dit. Där står lite mer detaljerat om hur man gör c:

 

Snart ska min klass sälja majblommor

De flesta kanske redan har gjort det nån gång

Men för mig är det första gången C: Det kommer bli kul men också ganska svårt

Det är också bra att man hjälper andra barn för 90 % av pengarna kommer till dom barnen som behöver hjälp

och 10 % får man själv. Jag tror det var så iallafall.

 

Så här kommer majblomman att se ut i år

   Grön och rosa! 

 

Okej, bye bye! ^^

Det blev ett kort inlägg

 

Av Ella - 2 april 2014 12:00

Hmm, det är Tokyo mew mew :3

 

Min kompis Julia tipsade mig om anime så då såg jag på den animen.

Jag tyckte den var jätte bra så jag fortsatte att se på animes. :D

 

 

 


Min favorit karaktär av mew mew-tjejerna är Zakuro och Minto. Såklart också Ichigo!

Okej bye bye   

Presentation


ℰℓℓα ♔

➤ Stalk me ➤
✽ MAL: Kawaiinekoanime ✽
♪ Pinterest: Kawaiinekoanime ♪

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur mår du?
 Aldrig mått bättre
 Jättebra :D
 Bra ^^
 Helt okej ~
 Är sjuk...
 Dåligt :/
 Bajs

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sky Blue Bobblehead BunnySky Blue Bobblehead Bunny
Green Bow Tie
Sky Blue Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards