kawaiinekoanime

Alla inlägg den 24 april 2014

Av Ella - 24 april 2014 17:42

Hej, jag tänkte skriva lite om kaichou wa maid-sama mangan

Om jag ska vara ärlig så har jag inte läst klart den än...

Jag är väldigt nära! Och jag har sett hela animen :3


Manga: kaichou wa maid-sama

Author: Fujiwara Hiro 

Genre(s): Comedy, Drama, Romance, School Life, Shoujo, Slice Of Life

 

Summary: Misaki Ayuzawa är ordförande i elevrådet på Seika High School, tidigare en pojkskola. Tyvärr har de flesta av eleverna är fortfarande manliga och fastnat i deras slarvig vanor, och Misaki hatar män så hon är rätt taskig mot dom i ett försök att göra skolan presentabel att attrahera fler kvinnliga studenter. Men vad ska hon göra när den snyggaste killen i skolan får reda på att efter skolan, arbetar Misaki i en maid café...

 

Det var rätt svårt att översätta texten till svenska så det kanske blev lite konstigt.

( Det var på engelska innan)

Men jag hoppas ni förstod C;

Och den här mangan o animen är väldigt populär så de flesta har nog sett/läst den

Men jag hoppas att någon fick ett tips att läsa mangan eller se animen ;3

LÄS MANGAN & SE ANIMEN! XD

Av Ella - 24 april 2014 17:22

Alla serier har ju bra tckning! ( nästan )

Okej men k har väldigt bra teckning (jag har inte sett den men den är på min anime-lista)

 

2. akb0048

 

Det var dom två ;3


Presentation


ℰℓℓα ♔

➤ Stalk me ➤
✽ MAL: Kawaiinekoanime ✽
♪ Pinterest: Kawaiinekoanime ♪

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur mår du?
 Aldrig mått bättre
 Jättebra :D
 Bra ^^
 Helt okej ~
 Är sjuk...
 Dåligt :/
 Bajs

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sky Blue Bobblehead BunnySky Blue Bobblehead Bunny
Green Bow Tie
Sky Blue Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards