kawaiinekoanime

Alla inlägg den 23 april 2014

Av Ella - 23 april 2014 18:24

Kon'nichiwa!   

Stadsbiblioteket öppnade idag! ;D

Jag var där för en stund sen och det ser verkligen bra ut :3

Det är jätte stort! Och dom hade rätt mycket manga, men jag lånade ingen o-o

Jag lånade en annan bok som heter flyga högt av Katarina von bredow

mina kompisar säger att den är bra ^^


Imorgon är det idrott, suck...

Jag gillar vissa grejor med idrott men vi kommer göra volter 

och jag är inte bra på det

Speciellt när hela klassen tittar på och vissa killar brukar skratta ;_;

Jag är rätt så blyg o.o

Och jag började ju på montessori i 5:an så jag känner inte alla jätte bra

Nu ska jag börja i 6:an

Så jag har känt dom i en årskurs

 

Det är jobbigt att vara blyg   


Nu ska jag se på anime eller kanske läsa manga! ;D

Jag måste vara lite positiv också! ^w^

Have a good day

Sayonara



Av Ella - 23 april 2014 07:00

Jag har nog inte sett en anime som jag inte gillat ^^

Eller jo någon gång såg jag ett avsnitt på en anime, och jag slutade att se den direkt!!

För den var äcklig, men jag vet inte vad den heter för jag skrev inte upp den.

Som sagt så slutade jag att se den direkt så jag han inte se allt äckliga, DET VAR BRA

 

Jag såg nog ut så just då, haha

Den bilden är från animen alice academy, som också kallas för gakuen alice.

Sayonara

Presentation


ℰℓℓα ♔

➤ Stalk me ➤
✽ MAL: Kawaiinekoanime ✽
♪ Pinterest: Kawaiinekoanime ♪

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur mår du?
 Aldrig mått bättre
 Jättebra :D
 Bra ^^
 Helt okej ~
 Är sjuk...
 Dåligt :/
 Bajs

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sky Blue Bobblehead BunnySky Blue Bobblehead Bunny
Green Bow Tie
Sky Blue Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards