kawaiinekoanime

Alla inlägg den 25 april 2014

Av Ella - 25 april 2014 20:23

Kon'nichiwa! 

Idag har jag varit med mina kompisar Daisy och Julia! 

Det var jätte kul och vi var i stadsbiblioteket :3

Jag har lånat 3 böcker totalt så jag måste läsa rätt så snabbt 

Men jag älskar ju böcker o manga! 8D

Så jag hinner nog ~ Hoppas det!


Jag slutade kl 12 i skolan och det var jätte skönt, men jag låg lite efter i matteboken så jag gjorde matte till kl 2

och vi slutar kl 2 i vanliga fall. Så jag hade inte ledigt förrän kl 2... ;-;

Men det gör inget, för jag hann göra 2 och en halv sidor i matteboken ;3

Det var bra gjort av mig C: För en av sidan i matten var jätte svår O:

De var typ massor av tal ... Okej jag överdriver lite 

Men det var ändå jobbigt ;O


Nu äntligen är jag hemma från biblioteket 

Jag ska läsa böcker eller se på anime XD

 

Sayonara <3


Av Ella - 25 april 2014 15:02

Jag gillar inuyasha från inuyasha!


Jag gillar också Ayano från kaze no stigma.

 

Det här var när hon var mindre

 

Och här när hon är typ 16

Presentation


ℰℓℓα ♔

➤ Stalk me ➤
✽ MAL: Kawaiinekoanime ✽
♪ Pinterest: Kawaiinekoanime ♪

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur mår du?
 Aldrig mått bättre
 Jättebra :D
 Bra ^^
 Helt okej ~
 Är sjuk...
 Dåligt :/
 Bajs

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sky Blue Bobblehead BunnySky Blue Bobblehead Bunny
Green Bow Tie
Sky Blue Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards