kawaiinekoanime

Alla inlägg den 4 maj 2014

Av Ella - 4 maj 2014 12:42

Kon'nichiwa!   

I morgon är det skola igen ._.

Gud så kul det kommer bli! Nej, jag bara skojade :3

Det kommer bli kul att träffa kompisarna igen, men inte att göra skolarbete 

Jag gillar verkligen inte läxor och prov o test! 


 

En sak som är roligt är att man kan ha på sig snygga kläder i skolan   

Jag brukar ta lång tid på mig att göra mig i ordning ;3


Juste, jag såg klart Sukitte linayo igår! ^_^

Den kan också heta Say "I Love You"

Den var så gullig 

Jag kommer kanske skriva mer om den i något inlägg ;D

Sayonara  

Av Ella - 4 maj 2014 09:30

Kon'nichiwa! ;D

Jag hittade en bra låt på Youtube 

lyssna

Jag gillar den ^w^

Låten heter Dear You och den är från animen Higurashi No Naku Koro Ni 

Jag har inte sett den animen och jag kommer inte göra det för den verkar vara rätt så blodig 

Sayonara

Presentation


ℰℓℓα ♔

➤ Stalk me ➤
✽ MAL: Kawaiinekoanime ✽
♪ Pinterest: Kawaiinekoanime ♪

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur mår du?
 Aldrig mått bättre
 Jättebra :D
 Bra ^^
 Helt okej ~
 Är sjuk...
 Dåligt :/
 Bajs

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sky Blue Bobblehead BunnySky Blue Bobblehead Bunny
Green Bow Tie
Sky Blue Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards