kawaiinekoanime

Alla inlägg den 29 maj 2014

Av Ella - 29 maj 2014 14:42

Har ni sett en tv-serie som heter vikingshill?
Det har jag! Och den var jätte bra, men läskig, och man kan se den på svt play. Min kompis tipsade den till mig och den var bra fast som sagt väldigt läskig! Jag såg den igår kväll och jag kunde inte sluta titta så jag la mig kl 1. Det var rätt så sent ...
Aja, det är ju ledigt så då ska man ha ledigt också :D
Min mamma verkar som att hon tyckte att den var för läskig när jag berättade handlingen.
Jag kan berätta:
Den handlar om en tjej som heter Elin och hon flyttar till ett ställe som heter vikingshill, när hon börjar i skolan är alla konstiga och en tjej där berättar att för 5 månader sen försvann en tjej och hon ser exakt ut som Elin. Elin ser konstiga typer med masker, som följer efter henne.
Som jag sa så är den läskig!
Fast inte jätte jätte läskig.

Sayonara/ Kawaiineko
Ps. Om du är rädd för sånna här filmer se den inte då.

Av Ella - 29 maj 2014 12:15

Kon'nichiwa!
Jag har spelar Hay Day på mobilen, och det är ett roligt spel. Ni som inte vet så har man en bondgård som man sköter om och djur som man mattar & man kan tex få mjölk från kor och ägg från hönorna.
Sedan gör man olika leveranser. Och får pengar och av det kan man köpa olika varor. Och så har man olika maskiner som tex kan göra popcorn och bröd och paj och ost och grädde och massor mer. Man kan också köpa äppelträd och hallonbuskar.
Och man kan också odla andra saker tex vete, pumpa, sockerrör och andra saker. Jag rekommenderar att ni som inte har det ska ladda ner det. Fast det är ett väldigt populärt spel så dom flesta kanske har det, men om det är någon som inte har det så kanske ni blir sugna på att ladda ner det nu.
Vem vet?
Hoppas att jag hjälpte iallafall :D

Det är min bondgård, den är mycket större men man kan inte se hela. Och jag är bara i level 19. Och jag har slösat på diamanterna, innan hade jag 15 st. Hehe ~~
Iallafall det är jätte roligt!
Sayonara/Kawaiineko
Ha en bra dag XD
Jag kanske gör ett till inlägg idag.

Presentation


ℰℓℓα ♔

➤ Stalk me ➤
✽ MAL: Kawaiinekoanime ✽
♪ Pinterest: Kawaiinekoanime ♪

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur mår du?
 Aldrig mått bättre
 Jättebra :D
 Bra ^^
 Helt okej ~
 Är sjuk...
 Dåligt :/
 Bajs

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sky Blue Bobblehead BunnySky Blue Bobblehead Bunny
Green Bow Tie
Sky Blue Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards