kawaiinekoanime

Alla inlägg under april 2014

Av Ella - 18 april 2014 11:15

Det är Misaki från kaichou wa maid-sama! 

Hon är min favorit tsundere!


Jag hittade en bra bild på kyou i clannad 

titta, det där är tsundere

  

Oj, den blev rätt så liten... Aja


En bra tsundere är Taiga också

  


Men som sagt min favorit är misaki!

 


Av Ella - 17 april 2014 09:45

Konichiwa! 

Jag har lärt mig något nytt! Jag visste inte vad kigurumi betydde innan, men nu vet jag!

Här kommer det

 

Lucky star ;3

 

 

Fin <3

 

Sayonara

Av Ella - 16 april 2014 12:15

Läs rubriken

Visst jag gör det nu ;3 Kawaii

 

Här kommer några till:

 

Yey

 

Meow ^w^

Av Ella - 15 april 2014 13:30

*Läser frågan (på rubriken)* 

Menar ni en som man gjort själv eller en man hittat på internet   

Vi tar en man hittat på internet ;3

Här är den senaste anime wallpapern jag laddat ner: 

 

Fin?   

Den är ifrån animen air

 

Om ni undrar så är det här inlägget tidsinställt för jag är bortrest i 5 dagar

så de senaste inläggen är tidsinställda

Bra att veta 

Bye

Av Ella - 14 april 2014 09:15

Jag har inte sett någon konstig anime, tror jag :3

*Kollar i min anime lista*

Nej, jag hittar ingen anime som är konstig (som jag har sett)

Sorry :/     Nästa gång lovar jag att det blir ett bättre inlägg  (Ska försöka)

  

Have a good day! ;3


Av Ella - 13 april 2014 10:00

                    

Hello ~ 

Jag byte rubriken! Innan var det så här: Dag 12 - En Ecchi bild från din favorit serie 

Men jag gillar verkligen inte ecchi så jag byte rubrik!! Hoppas det är okej :3

Nej tyvärr jag vill inte lägga ut en konstig bild   

Istället blir det så här: Dag 12 - Fina/kawaii anime bilder

MYCKET BÄTTRE   

Okej här kommer fina/kawaii bilder o gifs

 

 

Ämne: Kawaii picture/gifs

 

kawaii

 

 

 

 

Kawaii

 

Sayonara 

Nu ska jag läsa manga :3

                               


 

                      


Av Ella - 12 april 2014 20:01

Konichiwa!


Ett inlägg med många musik videos av iggy och beyonce


Här kommer beyonce som är en av mina idoler!   


Run the world (Girls)  live   ( Hon har många mer låtar som är jätte bra )


Beyonce - Crazy in love  live


Beyonce - Drunk in love (VEVO)

Här kommer Iggy Azalea som också är en av mina idoler!   

Det här är låten work (VEVO)     ( Hon har många mer låtar som är jätte bra! )



(Samma låt, men live) Av iggy azalea


Både beyonce o iggy är JÄTTE bra på att sjunga och positiva, tycker jag! ^w^

Dom har girl-power! 

Det är därför jag gillar dom! 

 

Sayonara   

Av Ella - 12 april 2014 10:15

 Gomorron! 

Min favorit mecha serie är helt klart full metal panic

(det är nästan den enda mecha animen jag sett) :3

     

  

Sayonara ;3

Presentation


ℰℓℓα ♔

➤ Stalk me ➤
✽ MAL: Kawaiinekoanime ✽
♪ Pinterest: Kawaiinekoanime ♪

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur mår du?
 Aldrig mått bättre
 Jättebra :D
 Bra ^^
 Helt okej ~
 Är sjuk...
 Dåligt :/
 Bajs

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sky Blue Bobblehead BunnySky Blue Bobblehead Bunny
Green Bow Tie
Sky Blue Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards