kawaiinekoanime

Alla inlägg under april 2014

Av Ella - 11 april 2014 20:26

Heej!   

Favorit slice of life ! 

hmm

Special a kanske, såklart också clannad och maid-sama ;3

 

Anime: special a

Det är en bra anime ^^  

 

(Det blev ett litet inlägg)

 Nu ska jag äta godis o bara ha ledigt! xD

Av Ella - 11 april 2014 15:24

Jag var sjuk igår så jag kunde inte blogga, så jag gör dag 9 & 10 idag! ;3

Okej det är när nagisa från clannad dör! :/ Sååå sorgligt!   

*I'm crying!*


Yey, påsklovet börjar idag! xD

Vi fick påsklunch och godis och glass!! Mums ^^

Juste vi hade inte engelska glosor och det var skönt ;3

Ses, jag ska snart göra dag 10 - Favorit slice of life anime

Sayonara

 

Av Ella - 9 april 2014 20:06

Konichiwa!

Här kommer det~ :3

Det kanske inte var jätte roligt men jag kom inte på något annat! :/

~(Vissa kanske tycker det är kul) ;3 som jag~

Hoppas det gick bra!:D 

Hejdå, ses ^^


Av Ella - 8 april 2014 18:15

Konichiwa! 

Här kommer 3 av mina favorit anime par ;3

 

Misaki och Usui (kaichou wa maid-sama)

  Tomoya och Nagisa (Clannad)

Inuyasha och kagome (inuyasha)

 

Det var dom jag kommer på :3

Ledsen att det blev ett sent inlägg :/ Jag hade mycket att göra idag

Juste, jag sålde majblommor idag jag fick i hop 400 kr ^^

Ganska bra, tror jag xD

Hejdå, ses!

 


Av Ella - 7 april 2014 17:38

Konichiwa!

Mest irriterande anime karaktär :3

OPS! LÄS INTE HÄR OM DU INTE VILL VETA SPOLIERS OM PEACH GIRL 

 

Just nu kommer jag bara på Sae, i animen peach girl, men i slutat blev hon ju snällare.

Fast när hon var taskig var hon JÄTTE IRRITERADE!  

 

Det är en bild på henne 

Innan hon blev snäll var hon ett monster!   

Jag menar allvar :/ Hon var verkligen taskig O_O

När hon var taskig lotsades hon att hon var snäll o det var hon bra på.

 

Nu kom jag på en annan karaktär

Kikyo i inuyasha

 

Hon blir jag irreterad på!

Hon tar ju inuyasha, men jag tycker synd om henne på något sätt ._.

 

Sayonara 

Av Ella - 6 april 2014 09:57

Kon'nichiwa!   

Jag vet två som är rätt lik mig ^-^

Hon heter Kotomi Ichinose!

What Clannad Character Are You?
What Clannad Character Are You?
Hosted By theOtaku.com: Anime

 Hon är rätt lik mig tror jag, eller så känner jag så för att jag önskar att jag var lik henne ^^

Hon blev mig i testet iallafall.(Och om ni inte vet är hon med i clannad) :3

Jag är nog också lite vildare än henne :D

 

Jag är också ganska lik kyou i clannad

 

 

Jag har sett klart clannad säsong 1. ;3

Så snart ska jag se clannad after story, men jag gör det när jag sett klart en annan anime för just nu är jag inte så sugen på att se sorgliga animes. 

Jag kommer nog skriva mer om clannad i något inlägg ^^

Okej, hejdå! ^w^

Av Ella - 5 april 2014 18:05

Kon'nichiwa!   

Jag har aldrig skämt över att jag gillat någon anime. 

(t.ex jag gillar verkligen inte ecchi animes) och jag har aldrig gillat det heller 

 

Nu kom jag på något!

Jag gillar faktiskt tokyo mew mew och sailor moon  fortfarande och det är lite skämmigt :3

Men annars är det ingen annan anime jag skämts över att jag gillade 

 

 

  

Bye bye! ^^

Av Ella - 4 april 2014 19:43

Kon'nichiwa!   

läs frågan på rubriken

Ryou tokyo mew mew var min först anime crush

Det var nog bara så för att tokyo mew mew var min första anime 


Eller nej nu när jag tänker efter så var det Hauru från det levande slottet

 


Okej jag måste tyvärr gå nu! :3

Bye bye


Presentation


ℰℓℓα ♔

➤ Stalk me ➤
✽ MAL: Kawaiinekoanime ✽
♪ Pinterest: Kawaiinekoanime ♪

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur mår du?
 Aldrig mått bättre
 Jättebra :D
 Bra ^^
 Helt okej ~
 Är sjuk...
 Dåligt :/
 Bajs

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sky Blue Bobblehead BunnySky Blue Bobblehead Bunny
Green Bow Tie
Sky Blue Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards